Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 379 ggr
SofiaM
0

Söker dumbotjej född efter dec 07

Hej,

Jag har två toppörade tamråttstjejer födda dec 07, Toffslan och Viffslan, som söker en tredje dumbotjejkompis. Vet någon en seriös uppfödare i Västsverige? Jag bor i Göteborg, men har tillgång till bil.

Jag söker en liten dumbotjej med utpräglat dumboutseende, gärna stora öron, men allra viktigast är psyket/lynnet och att hon är frisk. Priset är ganska ointressant, mer intresserad av en seriös säljare och uppfödare.

Om det är någon som vill sälja en liten råttjej till mig och undrar vart hon hamnar så kan ni kolla på min blogg på :

www.exobiotic.net/sofia

/Sofia S Morichetto

Girlie
0

Tesslan föder upp dumbo men hon är den enda seriösa uppfödare jag känner till runt Göteborg med den inriktningen. Sen finns det några oseriösa som jag inte skulle rekomendera. Isåfall är det bättre du tittar neråt Skåne, där finns den del som föder upp dumbo som hänger på detta forumet också.

Daydreams
0

Fin blogg, hemskt att er ena vägde 45 gram när hon såldes:( Verkligen tragiskt.

Tror det enklaste för dig är att kontakta uppfödare som sysslar med dumbo, presentera dig och ställa dig i kö hos en uppfödare du får förtroende för. De flesta jag känner till svarar inte på såna här annonser utan vill bli kontaktade personligen. Tips är att titta i grodans dagbok på uppfödarlistan.

Mischa
0

rek. tesslans, jättegoa råttor!

vet tyvärr inte om hon har någon aktuell kull.

≧◔◡◔≦

Daydreams
0

Hon har nog en kull på g efter en av mina bennysar:D *skvallrar* lol