Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 997 ggr
Mymlan
0

Rått bebs på Blocket.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Tramsa
0

Mina råttor från den uppfödaren har varit bra.
(herregud,jag önskar att jag inte hade sett bildernaKyss )

Mymlan
0

.

Tramsa
0

Nej,jag ville bara påpeka detGlad Jag har ingen åsikt,är man intresserad så får man väl skapa en kontakt. Jag ser inget intressant i att veta vad folk heter annars. Men man får tycka som man villCool

[Devo]
0

Annonsen är min!

Tur att smaken är som baken. Jag är lite osocial och känner det lite olustigt att skriva ut namnet. Tur att man får göra som man vill när man är myndig.

Jag tar det som personangrepp då man ibland kan hålla sina åsikter för sig själv. För vem bryr sig att du tycker som du gör MYMLAN ?!

idaleck
0

jag förstår att man inte vill skriva ut sitt namn på blocket… har haft två annonser där på senaste tiden och fått tre oseriösa telefonsamtal. det är inte jättekul faktikst. Njaä internet är inte alltid så bra…

Absinthe
0

Blocket är alltid blocket.

Jag brukar aldrig skriva ut mitt telefonnummer i annonser just för att inte få massa oseriösa telefonsamtal. Jag ber om noveller till mejlen först varför man vill ha en råtta, sedan väljer man bland de som visat intresse vilka som låter bra och seriösa.. Mitt namn kan jag sätta ut det bryr jag mig inte om, tycker det är lättare att be om mejl än att sitta i telefon hela tiden. Här inne och på zoonen så skriver jag ut allt som telefonnummer och mejl osv.

Måste bara säga att ratsen såg helt bedårande ut! =)
Hur är föräldrarna till dem Devo? Lite nyfiken är jag allt, pmar dig gärna om du inte vill säga det i tråden.. ^^,

dorkey
0

Var bor du? :) Jag tror inte det står med.. (Om jag inte är helt blind)

Girlie
0

#7: Devo bor i Stockholm.

Kirameki
0

Ååh… *sneglar mot buren* Kanske man skulle skaffa hanar också…? ;)

bobbs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick ett mycket oseriöst och udda svar när jag skulle sälja mina två råttor där en gång..  Dock insåg jag rätt snabbt att det inte var seriöst, men det finns en del konstiga människor…

RatLover
0

haha xD

silverorm
0

Usch…Jag skäms å ormägares vägnar…har själv ormar o råttor, men skulle aldrig ge mina goseråttor till ormarna…(faktiskt äter de helst natal, det luktar råtta här hemma o då anser ormen att det ej är mat) Men har man ormar har man oxå ju ett ansvar att skaffa mat till dem på ett bra sätt… Tyvärr finns det oseriösa ormägare som skämmer ut oss andra… (ville bara säga det…)Generad

Mymlan
0

#12 Nu skulle jag ju inte ens drömma ge mina 3 nataler till orm.

idaleck
0

Då en kanske jättedum fråga.. men vad ÄR nataler??

RatLover
0

Nataler = Natalmöss eller natalpälsråtta, dom ser ut som små möss med stora öron typ, om jag inte minns fel :)

idaleck
0

ååh okej =D Ingen som har en bild?? =)

Ninja
0

#16 google :)

RatLover
0
Zenriette
0

nogle der ved hvem den danske avler er til moren?