Råttvänner på facebook
Nog för att facebook-flugan börjat blekna en aning nu men jag är ändå där en del (för att hålla koll på min klass och vad de kan tänkas hitta på på studentnationerna hihi) så jag tänkte tipsa om att det finns två råttgrupper där. SRS har en grupp och så finns det en för alla råttälskare. Jag gick med i allafall.. 
Och nej Grodan, jag försöker INTE få folk att lämna forumet. Tänkte bara att de som ändå hänger på fb kanske ville veta.. men du kan ju alltid stämma mig för förtal eller namesdropping av konkurrerande webplatser om du så vill..
Godnatt och puss puss

Våga vägra facebook!!!
Nog finns det bättre sidor än facebook.. Inge facebook för min del.. Mina barn får ej heller vara där..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag vägrar oxå Facebook! 

Jag gick med!
!Leve facebook.! hehe, fast det är ju lite jobbigt. :P
jag va me ett tag, och hade många råttvänner där, men jag tröttnade på det, och bara grejjen med facebook gjorde mig lite less, det där med deras äganderätt och sånt, så jag gick ur, eller det kunde man tydligen ttne göra heller, utan bara avaktivera, jäkla snikare, så jag tog bort allt jag hade av avaktiverade mig, men kontot finns kvar då tydligen. ne usch för facebook.

Facebook är iaf ett bättre val av community tycker jag, om man jämför med alla andra sidor som playahead eller lunarstorm. Facebook, där knyter man väl mest kontakt endast med folk man verkligen känner och träffat. Där e risken för peddos nog inte lika stor men andra lurendrejjare finns ju såklart med falsk identitet osv. Hah, vet inte varför jag drog upp det :p Men tycker iaf att facebook är ett bättre val än något annat, om man nu tänkte på sina barn som ska ut på nätet.
Kul att det finns råttgrupper
Ska nog gå med i en
Det tråkiga med facebook är ju att man skriver över äganderätten på allt man lägger upp, till just facebook. Det är några stycken som försökt få mig att gå med, men jag är inte nå speciellt sugen. Har inget behov av det. :P Vi har ju en grupp här med råttvänner av alla de slag, räcker fint för mig.

Jo det är lite B att facebook får använda dina bilder och dylikt, men tar du bort bilderna från ditt konto har de inte den rätten längre. Så de äger dem inte. Sen har de urkass layout och massor av andra saker man kan klaga på. Men det jag tycker är bra med fb är att så många är med vilket gör det möjligt att hålla kontakten med folk ur olika delar av ditt liv samtidigt (typ familj, vänner, jobb, gamla klasspolare). Alla andra communities är ju så begränsade. Fjårtisar på lunarstorm, emofjårtisar och metalheads på helgon, musiker på myspace, råttfantaster på råttor iFokus osv osv..
Jag tycker nog inte att fb är värt någon revolution, så radikalt är det inte. Bara ett community precis som andra med den enda skillnaden att många gått med.
Vatts dö bigg dii lixom :D
kan ju tipsa om råtthjälpen grupp på facebook =D ny startad o allt =D http://www.facebook.com/group.php?gid=24298506168&ref=nf
Jag har nyligen blivit medlem på FB, så jag passade på att joina råttgrupperna. :)

e me i facebook men e ju aldrig där….blir bombarderad av deras skit på min mejl….va hyyffsat kul i början……men den blommlådan växte igen snabbt! :)
RIF e hetare! 
Jag tål inte fecebook :) Förstår inte upplägget av sidan ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

nej faktiskt så får inte facebook använda bilder o annat som användarna lagt upp.. det bryter nämligen mot sveriges lagar!! nån stämde facebook o fick rätt av sverige..även om facebook är ägt av ett utländskt företag så måste det följa varje lands regler. dock i usa får facebook använda bilder.
Qui dormit, non peccat