Råttor i vårsolen
Så überskönt väder idag så jag satte råttorna i ett äppelträd och fotade lite i solskenet. Bara Xander som varit ute förut, första gången för de andra! (både jag och kameran är värdelösa på att fota, så ursäkta kvaliten. :P)
Först ut var Trollet

Åh vad härligt! Jag längtar till mina pluttar kan få komma ut!
Naaaaaaaaw, sötnosar!!! :D

Naa! va söta! :D Underbart med vårsol!
#5 Det var jättemys! Bara Oscar som kände sig lite obekväm. :P
#16 Höhö, nu blir de ju malliga. :)
#18 Verkligen kanonväder idag!

#10 clone-stämpel i photoshop?
Gud vad söta de är! Var tokvarmt och soligt är också - så gott som t-shirtväder! Men jag var i skolan hela dagen så det hann bli kyligt igen innan jag kom hem :/
Men är det fint i helgen ska råttorna få komma ut på uteplatsen en stund :D
#20 Vad är det? Har inte ps. :P
Jag har gått i t-shirt hela dagen, när jag handlade, var ute med hunden osv.. wunderbar!

Fina råttor! Jag blir förstås lite kär i Oscar.. (svag för roans..)
#22 Nämen se där, tack!

och måste säga att bild #11 är otroligt jättesnygg!:D
Jättefina! Vi har också haft härligt vårväder och två råttor ute, men inga bilder dock.
Jättesöta!!! Här har vi då fortfarande snö ;D Fast idag har vi haft typ 11+ :D
#10 Jag är nog lite kär i Gleida. Riktigt söt! :)

Vaaa fiiina då! små solstrålar allihopa! ;)

#8!! han ser så snäll ut
30# Ja jag håller med! När man tittar på ögonen bara….. lyser det av snällhet xD :D

#31 verkligen! Fast lite sorgsen också ;o fast han är nog bara tårögd av lycka för att få vara ute ;)
32# Haha ja så kanske det är! :D
#30/31 Det ögat ser ut som det gör pga en skada han fick förra året. Ögat är mindre och fullt i vit ärrvävnad, här kan man läsa hela historien. Men har ÄR faktiskt snäll också, fast han ser lite lustig ut. :)
Synd att det tog slut på det fina vädret, hoppas det kommer snart igen! 20 grader tyckte jag var ganska lagomt nu efter vintern. ;)
34# Jaså är det han, har läst den tråden förut :) Han var ju jättesöt! :*