Blue Hooded dumbo pige
Jeg kan ikke lige finde reglerne for salg herinde, så hvis jeg gør noget forkert vil jeg meget gerne vide det.
En af mine købere mødte ikke op den aftalte dag, for at hente sin pige, derfor ønsker jeg nu at sælge hende til anden side.
Hendes forældre er Goa og Gina, stamtavlen kan ses på min hjemmeside www.zen-rats.dk under tidligere kuld.
Gina var i starten Sun-Rats pige, men da Maria desværre skulle af med alle sine rotter er Gina flyttet hjem til mig. Dette er bestemt ikke noget jeg vil fortryde. Gina er en utrolig mild pige, hun er legesyg og noget eventyrlysten. Gina er født d. 27/7-2007 hun er en slank smuk pige på små 300gram.
Goa er mit eget avl, og bare en lækker bamse. Lige så meget liv og fart der er i Gina, lige så afslappet er Goa. Og ud over det, så vejer han så lige dobbelt så meget som Gina. Goa er en ældre herre på over 2 år, han er født d. 7/2-2006 (datoen er forkert på hjemmesiden). Goas far blev næsten tre år, så regner med at jeg har Goa et godt stykke tid endnu.
Den blue hooded pige har navnet Zen-Rats Gypsy Zombie og er født d. 13/2-2008 så hun bliver 7 uger idag. I kuldet var der 3 hanner og 6 piger.
Hun koster 150,- dk kr. og der medfølger stamtavle og købsbevis.