Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 391 ggr
[Castaway]
0

OT Vad gör alla? (:

Okej, jag har GRYMT tråkigt.
Borde väl eg packa upp saker efter flytten, men pallaaaa…

Så folks, skriv och berätta vad ni har för er :D
Eller okej, alla som läser detta sitter väl vid datorn x'D Haha
Vad har ni gjort IDAG då? :D
Observera att här är det sommarljust ute! <3

Allamej
0

Fortfarande ljust ute… sitter bakom persiennerna och ser på Popular :) ska måla när det blivit mörkt, missade nästan mitt kvällskaffe eftersom min inre kl. har fuckat upp sig ordentligt av sommartiden.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Psykbollen
0

Nämen titta, ännu en uttråkad människa x3

Tja… Vad har jag gjort idag? Varit i stallet är väl det enda jag har gjort :P Förutom det har jag bara suttit framför datorn ^^''
Ljust här också :'D Våren är påväg(ellerärdenredanhär?:O), YAY ^___^

empan-hampus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har vart uppe i norrtälje… och ja.. nu sitter jag och gosar med min råttis (A) <3

niffen
0

Hmm, jag är helt slut i kroppen… Vi har haft lite kalas för mig här hemma, så jag har fått massa presenter och har trehundra kronor kvar till en Furet Tower  ;)
Sen fick jag ett asgulligt litet tält till råttorna som ska följa med på lördag, och en hängmatta och en illerhängmatta med tygnät över, typ. Och lite råttgodis såklart  :P
Mammas kompis som jobbar på zoovaruhuset i sthlm fick jag alla råttprylar av, alltid bra att ha en sån kompis :P
Mjaa… Jag fick lite presentkort också, men så tröttnade jag på folket så jag tog en prommis med Bosco och vi hoppade lite i skogen och jag fotade, så bilder åker upp på bdb idag, kanske om jag orkar ladda över bilder… Nu ska jag åka hem till pappa, det är skola imårrn  :'(

KAGE
0

Jag bleker håret :DD

/Karoline.

cykelpump
0

LA ink <3 -dregel-

[Castaway]
0

Jag vill också ha råttis att pussa påå ;>
Hämtar mina bebbs på lördag! *längtarlängtarlängtarsåjagtrorjagspricker*

Annars har jag packat upp saker idag :| Kul värre..
Jag och min sambo (och nej vi har inget förhållande, vi är bara sambos :> haha) var och handlade betongkrokar också, för det har visat sig att typ 70% av alla väggarna i lägenheten är av betong. SNARK. Det är bra att man kollar sånt innan man köper x'D 

Och snart kommer våra kompisar hit och dricker TE, och så ska vi tanta oss lite (; Men jag tycker om te :D Haha