È d bara mina idioter?
Mina små skadedjur ;) brukar dra med sig makaronerna lr vad de får för dagen till toalådan å äta där.. Om de inte orkar lämnar de d där å sen äter upp d..Trots att d blitt som negerbollar rullade i kattsand.. È d bara mina som gör så?
Vafför gör de på dette vise?
mina är lika dana, extra krydda med lite kiss och bajs
// Vanessa

Mina verkar också tro att bajslådan är en lyxrestaurang in disguise. Och när de inte sitter och äter i den så har dom grävt ur den och använder den som sovplats, trots att det finns en urmysig hängmatta, hus m.m.
min lilla vera kan man hitta sovandes som en boll i toan :)
// Vanessa

Ja min ena tror toalådan é en hästens säng.. Kanske därför hon luktar så äkklit ;)

Vem fan har sagt att råttor é smarta :P

haha lr hur, å samma råtta e skitklantig å ramlar ner från allt hela tiden :P å sover me huvudet under sig själv typ :P

hihi mina är också så ohygieniska och klumpiga, men dom verkar inte lida av det. kanske tycker dom det är gott med kissiga sandmakaroner :)

#8 D kanske blir knaprigare.. Ut me er allihopa å rulla maten i sandlådan!

haha ja kanske de :P lite extra krydda :P

haha mina har aldrig gjort det. dom tar in maten å äter det i sin hydda :P

Mina gör det O.o De tar maten, lägger den i toaletten och går iväg och gör något annat för att lite senare sätta dig där och äta :P
haha, det gör en av mina också xD helatiden och ibland sover hon där :´D hihi tokiga hon.

Våra råttor har alltid flera fleecetygbitar lite överallt i buren. En av råttorna håller alltid på att fixa med dem. Minst en tygbit om dagen bäddar hon omsorgsfullt ner mitt i maten??O de andra gömmer maten i boet o stänger sedan igen öppningen med tygbit, typ"nu är maten säker brudar, ingen hittar den här"! *Hur tänker de där?*

Slitz é superkorkad :P
Hon sitter på sidan i gallret på buren men sedan kmr hon på att hon ska klia sej så hon släpper båda baktassarna plus en framtass och poff så trillar hon ner..Händer minst en gg/vecka :P
Hahahaha xD

#15 Det måste se riktigt dumt ut…