Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 701 ggr
Ninja
0

Baby boom! Råttungar säljes

Födelsedatum: Tis den 11/3 , kl 00.37 hördes de pip :)

Färg teckning o hårlag: roan,mink,champagne o choklad, släta å rexade,dumbo,dumbobärare

Kullstorlek: 12 st vid födsel o alla lever. 7 hanar och 5 honor.

Fader: Börje, black huskey roan,slät toppörad, från zoo, ca 14 månader.Vet ej exakt vikt,min våg tar bara 450 gram. Börje är helt oemotståndlig! Alla vänner å bekanta man tar hem blir tokiga i han, han får nästan jämt va lös då han är som en hund….går i hälarna på en vart man än går.Han har varit pappa en gång tidigare,då blev de 9 ungar å alla överlevde å alla lever å friska fortfarande.

Moder:Newt, mink,rexad dumbobärare.köpt av råttuppfödare. född den 10/12-07, väger mer än 450 gram,stor för å vara hona,hennes pappa är även han väldigt stor.Första gången Newt är mamma o hon har skött de jättebra,bebisarna är hennes allt!Hon pysslar å boar å donar me dem hela tiden,noga me att de ska ha de varmt. :)

Syfte med parning: En olyckshändelse då ja var bortrest å hade råttvakt.

Ingen av bebisarnas föräldrar är omplacerings råttor.

Finns i centrala Uppsala. De kan hämtas när de är minst 5 veckor o väger minst 80-90 gram.Jag kommer sära på dem vid 4 veckors ålder.Jag kommer såklart åxå att handskas o pyssla me dem jättemycke,så de kommer garanterat att vara tama å fina. Jag är väldigt petig å noga med att de ska få de bra hos sin nya matte/husse,de säljs endast till hem med kunskap o råttkompisar, jag vill ha 150 kr st.Jag har bil så eventuell transport går att ordna,mot bensin kostnad.

e-mail: kexytoon@hotmail.com tele: 0734-135452 (säkrast att nå mej via mail eller msn,då ja inte alltid har mobilen på pgav.jobbet.)

Ninja
0

Honor 
tjejer1.jpg TienMu picture by _blaah

tjejer2.jpg TienMu picture by _blaah

Hanar
pojkar1.jpg TienMu picture by _blaah

pojkar2.jpg TienMu picture by _blaah

pojk3.jpg TienMu picture by _blaah

Ninja
0

Nya bilder. Observera att det inte är jag som har kullen, utan använd mailadressen vid intresse.

DSCN1919.jpg TienMu picture by _blaah

DSCN1905.jpg TienMu picture by _blaah

DSCN1898.jpg TienMu picture by _blaah

DSCN1891.jpg TienMu picture by _blaah

DSCN1890.jpg TienMu picture by _blaah

DSCN1877.jpg TienMu picture by _blaah

DSCN1854.jpg TienMu picture by _blaah

Inlägget är låst för nya kommentarer