är lite orolig.. ='( , hade behövt hjälp..
hur leker råttor med varandra???
minna råttor (2 st honor) kan koppa på varandra å bita å sånt men de e ingen som piper…. e de bara på skoj å lek eller e de på allvar???
vill ju inte att dom ska bita ihjälvarandra..
om man tänker sig 2 st hundar som leker.. typ så gör dom.. de ser ut som lek.. och ingen värkar få ont.. för då kasnke e pipit/gnällt… men… humm jag vill ändå va säker på om de e normalt betende elelr inbte.. så de inte e alvarligt… vad tror ni ?!?!

Klart att de kan busa, det gör mina honor.. hur gamla är dom? Mina tanter busar väl inte så mycket längre. Piper de inte och inte blir värsta yrbråket med sår och sånt så är det nog bara vanlig lek.. =)
aha tack… :)
de va de jag misstänkte emn ville avra säker bara =))
dom e ca 6- 7 veckor =)

Ja men då är det lek.. ^^, de busar och mår bra..
okej tack=)
sån lättnad=) *phu pustar ut*
"attackråtta"
hade en som lekte som en hundvalp. hon kom hoppande och attackerade mina fingrar, tog tag och ruskade om, släppte och rusad iväg en bit, vände sig om kollade om jag kom efter, kom skuttande tillbaka och attackerade fingrarna igen. kom jag efter henne skulle jag vända henne på rygg och rufsa om magen, då var lyckan fullständig. aldrig att hon bet mig bara markerade med sina tänder att hon höll mig fast.
*suck* saknar det lilla fliset…..
naw.. roligt me nån som e så ovanlig =))
mm, kanförstå att du gör de =))
9 råttor?! skulle aldrig tränga i så många i min bur :(
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
#7 vem har sakt något om nio råttor=) hon hade väl bara 2? :O
#7 Hur många råttor man kan stoppa in i en bur beror väl på storleken på buren. :) Desutom är det väl som #8 påpekade ingen som sagt något om 9 råttor..?
#5 jag hade en råtta som boxades.. han ställde sig på bakbenen och boxades med mina fingrar.. brottades lite ibland med och skulle bli klappad på magen..
jag har bara TVÅ råttor.. =)