Råttor iFokus

Råttor

Etikett: kostrelaterat
Läst 756 ggr
annelie-h
0

Bild på furet XL?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Puh! Pancra hittade ett hål ut till ingemansland vid vattenledningarna , väl dolt hål.. evigt tacksam att hon är så tam att hon hoppade ut när jag sa till henne.. projekt igenpluggning

Men det var inte syftet med tråden, jag tänkte köpa en furet XL och skulle vilja se bilder på just en sån om någon har.. känns svårt att uppskatta storlek genom baramått och reklambilder (är kass med måttbandet)

Någon som har en sån? är den bra?

annelie-h
0

Allamej: du som har en furet tower, är en XL lika stor som en sektion i den? gillar din bild med kompisen halvvägs inne, visar hur stor den faktiskt är

Allamej
0

En Xl är en sektion av den :) + en till :

)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

annelie-h
0

skönt, känns ju som att den är helt klart värd 1800..

Allamej
0

Oja.. men kolla på blocket också… jag tror jag såg en tower för 2000 kr där :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

annelie-h
0

jäklar det stämmer! örebro kan man nog ta bilen till en vacker dag:)

Allamej
0

Och här har man ett par bra burar :)

fenix82
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe ser att ni disskuterar min annons =) Furet Tower kan säga att den är stor, riktigt stor…lite för mycket för bara 3 stycken, därav som jag skall sälja den…hör gärna av dig vid intresse, det är 2 sådana som du har på bilden…=)

Allamej
0

#7 :) Kul! Att du inte lade ut den här också *fya*

Jag håller med dig om att den är stor men jag gör mitt bästa för att skaffa så att det blir lagom till mina tjejer :D

fenix82
0

hehe försöka får man =)  mm fundera på det…vill man ha riktigt stort så är den bra…men, men själv ska jag skaffa en lite mindre eller en enkel furet xl =)

annelie-h
0

Nu har jag PMat dig.. får se hur det går när pojkvännen vaknar..

annelie-h
0

han jobbar natt, så förvänta dig inget svar inom ett par timmar.. ha ha

eamus
0

åh, en sån vill jag ha ! :) (furet XL)