Paris söker livskamrat!
Söker en eller flera honråttor till sällskap till min underbara råtta Paris. Hon är snäll och mysig. intressen anmäl!
Snälla. det är AKUT hon måste ha en eller flera kompisar. tar hand om vilken honråtta som helst. helst inom radien på 5 mil från borås/gbg
Hoppas du hittar sällskap åt din tös =) Har du kollat på zoonen? Där finns det ju massor med råttor, både äldre och yngre till salu.. De flesta tror jag finns där ikring Gbg.. Du kanske hittar sällskap åt din tjej där?=)
mhmm har kollat där och blocket och på alla tänkbara ställen. men har inte hittat någon. om du hör någon som har 1-3 råtthonor de inte kan ha kvar så mejla gärna.
Har du kollat råtthjälpen? www.ratthjalpen.se
Näää det kan jag ju göra:D har dem många?
tack för tipset:D mer tips alla som har:D:D
helst vill jag ju ha ungar. för det blir nog lättare att sätta ihop med min hona. men om det inte finns ungar så får jag ta äldre. skulle bli jätteglad om det var en Dumbo, har alltid velat ha en sån. helst en creme färgad eller vit^^
INgen som har någon honråtta till salu1?*
Ha lite tålamod, det är ju inte längesen alls som du satte in annonsen. :)
okok:/ sorry va inte meningen att vara påflugen:( *skäms*
Nejnej, du ska inte skämmas för att du är ivrig. :) Det är bara det att inte så många hinner läsa alla gånger utan man måste ge det lite tid. Räcker med att man puttar upp ibland, när tråden inte syns mer i listan till vänster. :)
okok:D tack
puttttt
putt
http://www.blocket.se/vi/15664288.htm?ca=1_12_s här fanns det råttbäbbar :) Det är ju bara söka på blocket ;)
#16 & 17 Jättesnällt att du kollar åt henne, men Uppsala och Jämtland ligger ju inte direkt inom en 5 mils radie från borås/gbg..
Ojj då
tänkte inte på det
Fast det kanske gå att ordna med transporthjälp också. :)
tack:D

jag har 14 råttungar tillsalu,
dock är dom inte leverans klara förns om 7 veckor
#22 Hur kan du veta att det är 14 råttor om de inte är födda än? Eller är de födda? Varför 7 veckor?
#22 Västervik ligger inte ca 5 mil från Gbg =)