Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1460 ggr
Nutiz
0

OT dagens i-landsproblem

Vad är erat i-landsproblem för idag?

Nutiz
0

Jag har många i-landsproblem ._.
Hungrig
Mensvärk
Chokladsugen
Måste duscha
Stinker svett
Söndag idag (värsta dagen på veckan)
Skola imorgon

Bullerbytjejen
0

jag sitter vid datorn men kommer inte på några sidor att kolla på :-P

KAGE
0

Skola imorrn
Godaste glassen är slut
Ingen rolig är online på msn
Glömde jackan i Timrå

/Karoline.

Mimus
0

Fått tillbaka min magkatarr så lever på fiskbullar :(

LeTigre
0
  • Lång tågresa i morgon

• Massa neurologigiska termer jag måste lära mig

• Har ingen egen tvättmaskin utan måste gå 2,5 meter utanför ytterdörren för att tvätta. Suck.

• Har inte råd att åka på solsemester

• Inget sommarjobb, kanske får leva på soc i 2,5 månad

Bullerbytjejen
0

jag har två toaletter, men bara en toaborste, så jag får springa mellan och skrubba *sur*

Theres
0

Jag har ont i höften och jag måste köra bil om 2 timmar.

golf.ifokus.se

RatLover
0
  • Söndag idag, skola imorrn
  • Får inte skaffa råttor.. piss >.<
  • Har bara allmänt tråkigt
  • Jag är pissnödig med orkar inte gå på toa xD
  • Har sträckt mig i ljumsken, kan inte träna :(
TopCat
0

När jag packar resväskan har jag alltid för liten väska! /eller för mycket grejer :P

gulzebra
0

Idag har jag sett Rambo IV så jag har inga i-landsproblem Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Bullerbytjejen
0

oh jag har me sett den i dagarna, usch, vi ska vara jävligt tacksamma känner man, gud ingen nåd lixom  :S

[countess]
0

jobbar imorron inga rena kläder typ galen hund sjukt otaggad på att jobba :(

ont i huvet måste sova men har vänt på dygnet

*suuuuuuuck*

LeTigre
0

Kvällens ilandsproblem: Vet inte vilken ursöt mysråtta jag ska pussa på näst! *hjälp*

gulzebra
0

#11: Är jag alldeles för bortskämd om jag säger att jag mest är tacksam för att filmen är sjukt bra och att de gjorde filmmusiken bättre än jag förväntat mig? Oskyldig

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

cykelpump
0

Jag är nervös :| ^^xD

cosmonita
0

Ingen rolig post i brevlådan idag, bara reklam och en räkning.

KAGE
0

Sitter i skolan och måste skriva faktablad om både Leopardgeckos och Perser. Hunnit till Perser.ifokus.. inte längre Xd
och samlat fakta, men inte skrivit ihop det om geckosarna.
Alla roliga kompisar är borta 2 veckor och det MÄRKS. Btw aslite folk här.
Äcklig lunch, så jag ska käka bananer ist.

/Karoline.

Bullerbytjejen
0

jag har ett grymt problem nu,
jag e bajsnödig och har slut på toapapper xD

cosmonita
0

#18 Det kan vara ett u-landsproblem också. Hos dem som är vana vid en annan ordning…

TacoBelle
0

Min kladdkaka blev torr!

marinelady
0

fem hål i mina tänder

hunderbjudande (ja eller nej frågan)

VFU rapport att bli klar med.

Ska jag byta till en etta eller inte?

Ja äkta I-landsproblem men vill ni veta något kul? I umeå får uteliggare bättre tandvård än studenter…

KAGE
0

Lyssnade du på P3 om tandvård och uteliggare ikväll eller? XD

/Karoline.

Theres
0

Jag har ont i höten fortfarande och kan inte röra mig och ska ut och gå 5 km om en kvart Hemlis

golf.ifokus.se

Mimus
0

#18 Samma här just nu :P

Yaeko
0
  • Projektarbete - sämst, hatar projektarbeten. Vill ha vanliga skoldagar!!
  • Vädret - ska det föreställa vinter eller vår?? Det ser snarare ut som höst…
  • Har ingen liten råtta att pussa på som de flesta av er :(
  • Slut på pengar på mobilen, för snål att fylla på :P

Vilka problem ^^

Kleverin
0

osthyveln i diskmaskinen som är igång.. *panik!!!*

Chippers
0

*Trött
*Uttråkad
*Inte hört nåt av Johan idag =(
*Hera, en av råttorna smiter hela tiden och bor numer nedanför buren på golvet bakom nervända bolhyllan.
*Ingenting gott å äta hemma

Mimus
0

Jag slår er!

Halsfluss PLUS världens förkylning som inbegriper ont i öron,näsa,snora,hostar ut lungorna m.m

[countess]
0

magsjuka :(

katten kom in i rummet när råttorna va där :/ jag sov som tur visste han att det är förbjuden frukt så han satt bara och kollade

en galen uttråkad hund pga att jag ligger sjuk

har tråkigt

Muzzy
0

*Har massor med inlämningar och redovisningar som ska vara klara nästa vecka Fundersam

*Saknar Rebecca Gråter

*Har inte snygga rena kläder och hinner inte tvätta innan jag åker upp till skolan igen… Skrikandes

*Behöver egentligen gå och lägga mig eftersom jag är trött men orkar inte gå de få meter dit…

RatLover
0

28/29# Krya på er! Kyss

Absinthe
0

Batteriet i kameran är slut så nu måste det ligga på laddning! =/

gulzebra
0

Jag har en massa att göra idag inför trippen till sthlm imorrn men jag skulle hellre sova bort dagen igen… Har alldeles för ont i ryggen för att vilja göra en massa saker som ska göras :(

Absinthe
0

Usch ryggproblem vet jag hur det är.. =/ *lider med dig*

TienMu
0

Har en för lååång To do list som mäst växt hela veckan…*suck*

Bim
0
  • längtar ihjäl mej till på söndag! vill pussa råttor nu!!
  • måste duscha.. orka!
  • vill fylla på med låtar på ipoden men sandra vill inte hjälpa.. *oteknisk*
  • vill ha påsklov nu! inte om en vecka!
  • vädret? Vad är det för nåt?! Snöblötslaskregngräs?! :/
  • So prov på tisdag.. :'(

Ohmygod! Vilket liv!

zickan
0

jag vet inte vilken dator jag ska köpa i morrn. vlken tillverkare, hp rekomenderar en kompis, en annan säger acer och jag tycker om ,men har inte råd med dell

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

niffen
0

-Blåsor i munnen
-Råttbett i munnen
-Borde sova, ska upp tidigt imårrn
-Råttorna är smutsiga, jag kommer skämmas
-Burarna behöver typ städas, men jag orkar inte
-Jag är inte trött, men måste verkligen sova snart
-Måste göra klart svenskastegen i skolan…

gulzebra
0

Jag åker till Stockholm imorrn och kollade bussar till och från tågstationen här… Men bussen till tågstationen går så jag får sitta där och tråka i en timme, och åker jag buss hem sen så får jag vänta på bussen i en timme. Hade hunnit med en buss om tåget bara hunnit fram 5-10 minuter tidigare… Vilket suger extra mycket iom att jag ska släpa hem 1 stor transportbur som Anders suttit i då, 1 terrarie och så en sportbag med 5 små transportburar också på en promenad som tar 30-40 minuter att gå. Till råga på allt kommer jag fram till Borlänge 10 över 8 på kvällen så jag missar massa melodifestivalen, jag som skulle sitta hemma och heja på Nordman… JAG HATAR HELGERS BUSSTABELLER >.<

Och så borde jag sy mina trasiga byxor och göra i ordning burar så det är klart imorrn… Men palla, jag jag fixa det inatt istället. Min rygg mår inge bra och illamående är jag också nu.

Och så kan jag gnälla lite extra för tåget när man åker via Arlanda. Jag hatar att åka via Arlanda för jag får sånadär sjujäkla lock i öronen. Men det är billigare och smidigare att åka den vägen så det får genomlidas…

Men det är värt det. Jag gillar att åka tåg, det är skönt att komma ut lite och sen får jag sova!

[Castaway]
0

Det är så synd om alla (;

Själv ska jag upp tidigt imorgon, men jag orkar inte sova -.-

TienMu
0

Ja mår illa….*stackars mig*

LeTigre
0

Jag är lite smutsig i håret men orkar inte duscha (lat som f*. n idag). Och så har jag en massa neuropsykologi att läsa (stackars oss svenskar som får gå på universitetet gratis och därför har en massa svåra böcker att läsa jämt *buhu*).

Jo och sen så har ju introduktionen gått så bra så jag ska flytta ihop tjejerna, vilket betyder att jag måste resa mig från stolen strax. Suck, bara en massa jobb. :P

Bim
0

Orkar inte gå till skolan.. So prov.. Redovisning.. hatar… blir knallröd i fejset.. darrar.. stammar..mm

där har ni min dag! :D

LeTigre
0

#43 ja stackars dig också som måste gå till skolan! Tacka vet jag barnen i tredje världen som slipper skolan och får vara i solen hela dagarna och bli bruna! ;)

Kleverin
0

har bara två bröd att välja på till frukost idag och är inte sugen på något av dem.. Måste snart gå ut i kylan och solen för att busa med hunden, hundens kompis och min vännina.. Kommer komma försent sm vanligt, med 10 min..

gulzebra
0

Jag måste leta fram mina socpapper och traska iväg och lämna in de idag… Jag hade hellre suttit hemma och slappat :(

Ninja
0
  • Lät mitt gröna te dra för länge = beskt
  • Ojar mig för att jag ska plocka bort en visdomstand i morgon
  • Glömde bort att jag ska på kurs idag, insåg precis att jag snart måste gå
  • SNÖOVÄDER
Chippers
0

*Har tråkigt
*Är deppig
*Måste ut med hunden snart i detta hemska snöoväder
*ska eg. till skolan idag 20 över ett men skolvägrar
*Huvudvärk
*saknar någon
*Måste byta en av kaninburarna ute, men hatar att göra det i sånt här hemskt väder
*Måste ut i kylan och fylla på mat och vatten till ninerna, jobbigt men ett måste så klart
*Ingen mat hemma

Haha… =P

Mimus
0

Jag orkade inte gå upp imorrse så missade sista föreläsningen innan tentan.. Jag hatar min grupp i skolan som ja ska göra arbeten med hela terminen.. Ska börja jobba fem.. Fortfarande inte okej i halsen.. Har tandvärk.. Måste ringa till en massa ställen men har verkligen inte ORK men måste göras.. Måste leta tågbiljetter för ska hem te mamma å pappa imorgon..

Tramsa
0

BDB! Jag är själv irriterad på den nya designen och att det inte funkar som det ska att titta på bilder osv men det är allt ett i-landsproblem av högsta rang!Räcka ut tungan

Harm
0

Stressad… =P

Kristall
0

- Halstabletterna håller på att ta slut.. "/
- Vi har matteprov på torsdag och jag orkar inte öva.
- Hann inte tvätta håret ordentligt i morse så det är i dåligt skick.
- Har helt spruckna, blödande läppar >.<
- Min ena kanin vägrar sluta äta mina skolböcker.. ._O
- Jag har huvudvärk, har haft halva dagen.
- Är trött, mår illa.
- Borde gå ut till utekaninerna men min mamma har förbjudit mig att gå ut pga att jag håller på att bli förkyld..? :S
- Ingen rolig är inne på MSN..
- Vill ha choklad.. bara liite.. men jag hann inte köpa idag. -.-

Och nu till ett RIKTIGT problem (enligt mig) ^^
Försöker övertala mamma till att låta mig ha råttor igen.. går inte så bra dock.. :( Men jag ger mej ej :) (hon är ju en råttmänniska från början, hon också ;))

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Castaway]
0
  • Vi har skolinnebandyturnering imorgon, och lottningen har gett vårt lag så stor tur att vi ska möta två lag med stora feta hockeygrabbar ><
  • Jag borde verkligen sova nu…
  • Det är hela EN OCH EN HALV (aslänge med andra ord) vecka kvar tills jag får flytta ifrån sjukhuskorridoren till elevboende :O _Iofs är sjukhuskorridor'n rätt trevlig (: Svänger ni förbi rättviks vårdcentral någon gång så hojta till ;D
    _
  • MENMENMEN, imorgon är sista dan i skolan innan påsklovet GladSkrattande
idaleck
0

mitt största problem just nu är hur 17 jag ska hinna med allt jag vill hinna med nu när jag är och hälsar på hos mor och far. Vill träffa en massa kompisar som jag inte sett på länge, kanske hinna rida lite och åka till Valbo en sväng…Och så måste jag ju umgås med päronen också så dom inte känner sig bortglömda. SUCK!

Mimus
0

#54 Som dej om man tar bort Valbo :P

TienMu
0

nyss kommit hem å är trött har ont i fingrarna,hatar å permanenta,vill sova men kan inte för ja ska klippa en kund till….*suck*

LeTigre
0

Jag vill helst bada bubbelbad och läsa en bra deckare innan jag påbörjar kvällens studiepass men har sovande silkesbebisar i tröjan och ids inte väcka dem och lägga in dem i buren.. problem problem Fundersam

Mimus
0

#57 Jag slår dej.. Har tenta nästa fredag å ska läsa tre böcker på engelska om politik i krig bla bla.. MEN d é inte d värsta.. Måste ju anmäla mej å d gör man på internet men mitt inloggningskonto é OGILTLIGT står det.. "Måste va de där porrbilderna"

Ne men seriöst..PROBLEM

LeTigre
0

#58 har också tenta nästa fredag.. neuropsykologi - böckerna är 650sidors tegelstenar på latin (eller i allafall delvis Flört) och jag ligger efter och nu börjar barnen sitt påsklov så jag kommer få NOLL tid att plugga! Gråter

cosmonita
0

Har sprutat på mig parfym som jag ville prova, och det luktar gott. Men nu ska jag hämta några råttor och de kommer inte att gilla lukten…det är faktiskt ett problem tills man byter tröja och tvättar sig om halsen Skrattande

Ninja
0

Min digitalkamera börjar säga upp sig. Vi kommer iunte överens mer. Speciellt inte makron! Jag har fått jättesvårt att hitta rätt fokus när jag använder makro, och självklart är det den jag använder mest. Alla bilder blir alltid lite suddiga. :( Förut var det inga probs alls, men nu är det verkligen jämt krångel..

Jag kommer skiljas från den här kameran med nöje när jag hittat en ny!

TienMu
0

måste tvätta idag…..

gulzebra
0

Jag måste cykla till soc och lämna in papper, sen till stan och köpa hö åt marsvinen, och sen till Willys och köpa skithuspapper… Helst av allt vill jag bara soooova! :(

TienMu
0

Faan…..skithuspapper måste jag åxå pallra mig iväg å inskaffa….*suck*

To0viiS
0
  • Vaknade 7 imorse. trots lov.
  • Sitter nu på jobbet aströkigt, inga kunder alls. men kan ju äta godis i alla fall.
  • ska på kalas. de e la kul men hinner inte duscha först:/
Ninja
0

Folk är mitt problem idag, jag vill vara ifred men telefonen ringer i ett..

Kristall
0

#66 - jamen du är ju populär i alla fall ;)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Ninja
0

#67 Inte lätt att vara ensamvarg då. ;P annars när man vill att folk ska ringa, då är alla upptagna i stället. Murphy's lag.. ^^

gulzebra
0

#64: Visst fan är det överjävligt! Inte kan man komma ihåg det när man ändå är och handlar heller >.>

LeTigre
0

Influensa!!!

Förutom att jag är mitt i tentaplugg och inte har TID att vara sjuk så smakar snuset inget gott när man är täppt i näsan och har feber!! *KATASTROF!!*

Chippers
0

*Skulle träffa mina två bästa vänner ikväll och sova hos nån, men jag är osams med en av de för tillfället så jag kanske inte är med.
*Lär väl tråka hemma som vanligt hela kvällen
*Är deppig
*Måste få i mig nån riktig mat men vill helst inte, vi har typ ändå inget hemma.
*Hittar inga hela strumpor =P, fast jag har massa.
*Fryser

cosmonita
0

Ja, fast influensa är ju inget i-landsproblem egentligen…folk dör i influensa här och där.

Fast handlar influensan om att snuset inte är gott så är det definitivt ett i-landsproblem Skrattande