Dumbo och Dumbo Rex bebbar
En underbar kull med både Dumbo och DumboRexar.
Efter friska och supertrevliga föräldrar.
Födda: På skottdagen.
Mamma:Choklad Dumbo 450 gram
Pappa:Mink Dumbo Rex 700 gram
Syftet med kullen:Att få fram fler snygga Choklad Dumbosar efter dom supertrevliga linjerna.
Honor:
Dumbo Champagne Slät (bokad) Dumbo Champagne Slät (bokad) Dumbo Champagne Rex (bokad) Dumbo Champagne Rex (bokad) Dumbo Champagne Rex (bokad) Dumbo Mink Rex (bokad) Dumbo Mink Rex (bokad)
Hanar:
Dumbo Choklad Rex (bokad) Dumbo Champagne Slät Dumbo Champagne Rex Dumbo Mink Rex (bokad) Dumbo Mink Rex
Pris:200kr/st
Finns utanför GBG.
**
Går även att maila eller adda MSN på busfroken@hotmail.com
Dumbo Champagne Pojke:
**
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Dumbo Rex Champagne Pojke:
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Dumbo Rex Mink pojke:
//Malin
Åååå, champangehane <3 du bor för långt bort, flytta hit :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Man får väl inte lägga in annonser själv längre?

åh så söta ! synd att du är kvar i gbg :/ blev flytten aldrig av?

#4 får man inte?
jag trodde att man fick det men att den blir låst kort efter att den lagts upp :)

Tyvärr har jag varit en massa sjuk så vi har fått lägga flytten lite på is då tyvärr.
//Malin

vart ska du flytta mailn?

#6: Så var det kanske, fast denna tråd är ju inte låst vilket den kanske borde bli så inte någon drar upp ex. att TS vanvårdar sina djur.

Sundsvall…
//Malin

I samma stund som jag la in annonsen skrev jag till både Grodan och Ninja om att låsa den.
//Malin

#7 ajdå vad jobbigt :/ men ska du fortsätta avla råttor efter flytten? :)
SUNDSVALL! DÄR BOR JU TYP JAG! :D
/Karoline.

#13 Mich auch