Månadens råtta bildstorlek
Tänkte att för ni som eventuellt har problem med att fixa rätt storlek på bilderna så får ni gärna skicka bilderna via msn till mig så kan jag fixa storleken till er i Photoshop och skicka tillbaka. Det gäller andra tävlingsbilder också så står jag gärna till tjänst och hjälper till om någon inte kan. Så slipper även tävlingstrådarna bli 2 mil långa pga massa felstorlekar. =)
Kanske dum idé, men erbjuder mig att hjälpa er som inte vet hur ni ska göra eller har nåt bra program att göra det i. =)
(gaah vet inte vilken kategori jag ska lägga i, flytta om det inte är bra)

Bestämmdes det inte att storleken inte spelade någon roll+
ASBRA Absinthe! Uppskattas verkligen! Min dator sjunger nämligen på sista versen… 
bilder på råttor är en bra grupp att placera tråden i - placerar den där

Hehe okej, bra att du lägger den rätt Grodan! =)
Behövs det annat med bildredigering hjälper jag gärna i den mån jag kan.. =)
Upptagetnamn, jag tror att bildstorleken skulle väl vara MINST 800*600 px?

Vadå, ska du förstora bilder!?
Älskar mina stora små vänner..

Oj, nu lät jag lite otrevlig. Självklart supersnällt av dig att ställa upp på det!
Jag tänkte bara på att man förlorar så mycket i bildkvalitet när man förstorar..

#3 aha :)

Nej det går inte att förstora, inte mycket iaf utan att det blir suddigt.. Men bildstorleken kan ju ligga på 800*600 px på alla så blir det inget tjafs i trådarna sen, så behåller man själv en högupplöst kopia.. =)
Kanske dålig idé? =) Ville bara vara sjysst och hjälpa till för de som kanske inte kan själva eller så? =)

#7 Duktig kicka..Mycket hjälpsam.."Ger en kaka"

Haha kaka? =P Ge mig en morot, tjockisen här do not need any cookies… =P

#7 Nej men det är en superbra idé!
Du kan få en morot av mig!