Vilka färger??

Vilka sötingar!!! Ge mig <3
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Ge mig pojken :D:D:D *sno han*
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
på första gissar jag blue eller mink hooded
#1andra fawn hooded
#2 tredje silverfawn hooded
#7och 8 agouti hooded

Får jag gissa!
#0 Mink Hooded rex
#1 Cinnamon capped rex
#2 Fawn/silverfawn hooded
#3 Någon ljus färg! (vet inte om det syns så tidigt om det blir dubbelrex men de ser tunna ut i pälsen. Dock minns jag att mina crembullar som jag hade i muskullen såg pälslösa ut när de var små, så ljusa färger kanske tenderar att ha den effekten?)
#Black Hooded(?)Capped(?). Kanske något missmarked! :)
#7 Agouti Hooded(?)Capped(?). Kanske något missmarked!
#Agouti Hooded
Tycker mig se många krulliga morrhår! Är föräldrarna rex? I så fall blir alla ungarna rex och möjhligtvis någon dubbelrex.
Älskar mina stora små vänner..

Har tittat i din andra tråd nu. Mamma Sakura är ju inte rex. Alltså kan det inte vara några dubbelrexar i kullen!

Eller vänta lite nu… Det var ju två morsor..*klia sig i huvet*
fyffarao va söta…
Mmm, ge mig silver fawn och Fawn..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Såå söta :O

tack sakura är rex pappa till sakuras ungar är rex.. ronja är slät pappa till ronjas ungar är antagligen rex va tre råttor i den bilen och hannen va rex honorna va slät.. nu blev de kompliserat :P tack för färg gissningarna :)
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

E det dumbos också i kullen? Tyckte öronen på två såg ut att sitta längre ner.. kanske bara jag som är trött..

jag har faktist inte kollat så noga men nån av rex flickorna tror jag är dumbo sen tror jag att naken/dubbelresx grabbarna är dumbo eller iaf en av dom men som sagt jag är ganska osäker :)

Mink hooded på första bilden är dumbo ser det ut som även en av de ljusa ljusa där de är två i handen, den till vänster ser dumbo ut..

jo men de mink färgade är nog dumbo de kollade jag ju igår ju hon är tingad redan då blir hon säkert en bråkmakare;)

Varför blir hon bråkmakare? =P

för att människan har tingat henne innan man ser temperamentet så de är nog en sån som öppnar burarna och rymmer;)
Grrrr… Jag vill ha en dumbo nu.. Krullan räcker fanimej inte :P

aaw så söta ! ska du sälja dom? :)
#23 låter mer som självförverkligande profetia.
Har du någon slät dumbo i kullen/kullarna? Vad kan du berätta om föräldrarna - vart de kommer från etc… *bara nyfis*

#26 tror att de bara va rexade och dubbelrexade dumbosar..
ena mamma Ronja tror jag är köpt på gävleborgzoo (imazoo-råtta antar jag):(.. hon va på "tjocken" när jag fick hem henne, i bilen som hon och två råttor till va i va den ena råttan en hanne antagligen pappan han var brun/augoti va mörkt så jag såg inte så noga.. sakura är en go tös lite liten och sprallig men ändå lung och underbar till hennes kull är de linus som är pappan han är lite halvstor eller han är ganska stor:P komer från brynäs zoo

Så söta :0