Har du bur t salu?
Jag behöver burar till sommarlovet. Någon som har bur att sälja som rymmer iaf tre råttor? Jag bor i Karlstad. Är även i Dalarna ibland då jag har släkt där. Har inte den bärsta ekonomin och inge körkort. Men sådant brukar lösa sig. Jag behöver iaf två burar =)
Jag har en bur till salu och den är i Hälsingland, inte alltför långt från Dalarna alltså.
Hmm? hur långt ifrån dalarna är det. Glömde att skriva att det är i Falun och borlänge jjag håller till när jag är i dalarna. hehe.

Jag har också en, i jönköping. Fast det är väll jätte långt?
#3 jag ska t Elmia på påskhelgen. Pris? Bild? =D
Hmm de är lite långt för typ morfar elr mormor att åka tror jag =( dom är inte så mkt för att åka bil långt.

#5 - Okej, min mamma hade kanske kunnat åka och lämmna den på elmia då ;)
Ska jag ladda upp bilder här eller ska jag skicka dom till din hotmail eller nått? ^

Mått: 95x75x50 förresten ^
#7,8 Hmm ja du kan skicka till min hotmail. Elli_annizz_90@hot… Hur mkt har du tänkt dig för den? =)

Okej ^ (:
Jag har ingen anig :S
Kanske 400, 500 eller nått.
Den är iallafall hel och fin ^
Jag skickar bilderna ;)
Bussgods finns ju… Och om det är en så kort sträcka blir det nog inte så dyrt :)

De e en sån bur jag hade för ett tag sen, hatade luckorna, va de i hängmattan så fanns de inte en suck att få tag i dom. Men i övrigt e de en stor o bra bur:)

#13 Okej , jag tycker dom är bra. ganska stoora också, eftersom det är 3 stycken kommer man åt överallt.
Fats jag har ju inte skräckslagna råttor som man måste jaga heller.
Mina va inte heller skräckslagna, även fast det låter som du antydde det. Om de inte ville umgås när jag ville det så kunde de helt sonika låta bli för jag kom inte åt dom endå.

Okej.
Otur.
jag kommer iallafall åt mina om dom inte hoppar ut själva ><

Min syster säljer en bur också som kan köras till elmia: http://www.blocket.se/vi/14854032.htm?ca=17_s . Jag lånade den till mina råttor en gång, jätte bra faktiskt.
Hela taket består av en lucka, sen framsidan på nedevånigen också + en ganska normal stor på övervånigen, så där kommer man värkligen åt överallt :]
+ att den lätt går att dela av till en mindre bur , då den består av 'delar', som är lätta att dela på och sätta på igen ;)
#16 Hmm okej. Ska kolla lite med mamma, låna pengar. Buren var väldig fin =) Fast jag kan inte säga något säkert. Och jag tar mig inte längre än t Elmia då jag åker med pojkvännen och hans pappa. Vill inte riktigt be han skjutsa runt mig i Jönköping. =/ hehe. Har du många intresserade?

#18, OKej, vi kan köra och lämmna den på elmia isåfall (:
Nja, 2 stycken som värkar seriöst intresserade iallafall.
#19 det är bara de att jag har inte ffyra- femhundra nu på direkten =/
"UpptagetNamn" kan du kanske tänka dig 300 för den elr är det alldeles för skamligt? Ser att den är VÄLDIGT fräsch men jag vet inte hur de ska gå ihop. Annars var det fyra fem hundra va? 400 hundra kan jag nog ge om jag gullar lite med mamma, men ja… hehe. Nu känner mig taskigt som ger så skamligt bud då.

Du kan gulla lite med din mamma så säger vi 400? :D
Hmm ja, fast innan de är Elmia är det den 20onde :P ska gulla lite med pappa som ändå är skyldig en del. men tar den mkt plats. pojkvännens pappa har en sån där kantig volvo som inte är combi å vi är fyra st i bilen :P Det är inga skador på plast bottnen va? i ngt hörn elr så? för mina flickor är monster på att ha sönder saker -.-

Okej :P
Hm, jag vet inte :S Tror inte den tar jätte mkt plats. Men du kanske kan mäta typ bilen eller nått och se om den går in, för du har ju bur måtten ;) Haaha.
Plastbotten är Hel, inget bitet eller så.
hehe jao. Han ska prata med sin far i morgon och jag med min så fort som möjligt så förhoppningsvis så kan jag ge dig ett säkert 110% svar inom kort. =)

Okej :)
#26 Nu kan jag ge dig ett 98,99% svar på att jag köper buren. Har fixat så jag får ta med den i buren om ni kunde åka ned t Elmia men måsta vara säker på att jag har pengarna bara. =D
Menar ju så klart att ha buren i bilen inte buren i buren.

Okej, Japp, min mamma kan köra den till elmia ;)
Vilket datum är det, isåfall?
#29 Det blir på fredagen den 21. Vi åker runt en sex, sju på morgonen men har ca 30 mil elr så att åka. När kan hon vara där med den då? Vet inte om man får gå ut och in tillbaka när man betalt. Det är bara andra gången jag är där så.
Märkte i morse att det inte gick att besöka en enda iFokus sida så ska du ha typ nå mobil nr elr så? Det kanske vore bra att ha?
Hallå?? Det är snart fredag. Vart har du tagit vägen? Behöver ett sätt att kontakta dig på frdag "UpptagetNamn". Börjar få lite smått panik nu. Hehe
Jag finns fortfarande här och har skrivit alternativ… Men du verkar inte intresserad?
Oj sorry. Det blev så mycket med den buren i Jönköping och de verkade bli bestämt att jag ska köpa den men nu har jag inte hört något på ett "tag" och hon var in den 14 och skre. REX+REX inlägget. Det är liksom Elmia snart =P. Tror inte jag har råd att lägga ut mer pengar på bur och bussgods och resa t dalarna så det är nog inte aktuellt. Men tack ändå för erbjudandet =)
Iofs skrev du att du behövde två burar. Jaja, hör av dig om du ångrar dig eller om du ska till Dalarna.
Hehe jo jag vet och det behöver jag men kan inte köpa två på en gång. Men jag kan skriva direkt jag åker emot dalarna elr så =)