Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 599 ggr
Lells
0

OT: To night's to do

Ikväll ska jag:

• Färga mitt pissgula (misslyckade hår) mörkblondt.
  • Se på melodifestivalen och sen The Village inatt på 4an.
  • Vara med Farmor och familjen.
  • Frossa i delicato bollar och wienerlängd + caffe latte.

Vad ska råttfolket göra? :)

Karmatarerskanise
0

Käka räkor och kolla melodifestivalen. En kopp blåbärs thé blir det nog också :)

KAGE
0

Äta chips, läsk och sånt. Glo melodifestivalen med mina föräldrar, sitta vid dator noch lägga mig innan kl 00 för att sova.
STHLM IMORRN! WÖHÖÖÖÖ!

/Karoline.

Lells
0

I looove räkor ;D Mumsi

När börjar melodifestivalen? Nu halv eller klockan åtta??!!

Lells
0

Vad ska du göra i stockholm? :D

KAGE
0

Gå på konsert - Ancafé ^^
Har väntat på att dom ska komma och spela i sverige sen typ 2004 nu :''''D Så det kommer nog vara en stor dag i mitt liv, höhö. Ska dessutom träffa dem på signering och shit! :DDDDD

/Karoline.

Moderkaka
0

Nu är jag på Gotland hos min familj så jag ska bara mysa med mina mamma å se melodifestivalen tror ja. =)

TinaSjoblom
0

Jag älskar skaldjur, men jag är allergisk!

[Castaway]
0

Kolla på melodifestivalen (som för övrigt börjar prick 8) men egentligen på björn gustavsson och vem som vinner för låtarna siger ganska mycket faktiskt, äta mat förhoppningsvis, inte äta godis för ingen har köpt något, sitta här och dega, och sova, fast det blir nog snarare imorgon (: och justet, kvällens måste vafan! Brottskod: Försvunnen = <333 ! ;D

Lells
0

Men vad är det för band? Skicka länk, dom kanske finns på dutub (youtube) !! :D

Hej Fridi! Alla ska tydligen se melodifestivalen haha, alltså jag trodde det var eurovision song contest idag jag. Har ju ingen riktig koll alls!

Lells
0

#8 Alltså jag fattar inte grejen med Björn Gustavsson? :P Han är inte ens snygg.. och alla tjatar om att "han e så sööööt ååh charmig" Hehe jag tycker han ser ut som en stor bebis

KAGE
0

Länk till Ancafé-shit:

http://www.youtube.com/watch?v=de-UJr6Uf9k

http://www.youtube.com/watch?v=K0bfwmrxiM0

Japaner, japaner, japaner!
Miku är min idol :''> (vocalisten)

Fast nu har Bou (gitarristen i de där låtarna) hoppat aav och blivit utbytt + en ny snubbe som spelar keyboard

/Karoline.

Allamej
0

#5 KAGE! Gulle deg! Ancafe!!!!! Söta rara snälla kan du fixa 2 extra autografer? Till moi och min syster? We love them!!!! jag skickar gladerligen pengar till dig så du kan köpa frimärken och bra, hållbart kuvert! Snälla!?!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KAGE
0

#12: HAHA! :D kan jag väl försöka fixa ;>

/Karoline.

Lells
0

Haha cuute japanese : D Men vad sjunger dom om? :(

KAGE
0

Oftast är texterna deppiga och shit.. men mycket att man måste kämpa, att vänner hjälper en och sånt ^^

/Karoline.

RatLover
0

Ikväll ska jag

• Se melodi festivalen
  • Äta popcorn, mumma ;)
  • Vara här på Rif
  • Prata med folk på msn
  • Gå och lägga mig och längta tills på onsdag!
Lells
0

Okej ;)

Hihi tykte dom liknade tokio hotel till klädstilen men vet ju att tokio hotel är tyska. Men vad kalals den där rockstilen i musiken? Har hört den förut, mycket i anime/manga filmer.

Whats on onsdag RatLover?

Karmatarerskanise
0

Haha vad kul det låter :)

KAGE
0

Dom liknar inte Tokio Hotel nånstans o___________________o googla på dem så får du se.

Rock/pop med synthpop ;d dock är nästan all japansk musik väldigt speciellt jsut för att den är japansk XD

/Karoline.

KickanW
0
  • Baka bröd till imorgon :)
  • Skriva elevstyrelseprotokoll
  • Räkna matte (prov på tisdag)
  • Ta ett bad!
  • Se på film

Längesedan jag hade en hel lördag för mig själv, ska bli skönt :)

Bim
0

Jag ska inte se melodifestivalen

äta godis^^

längta tills imorn!!!!! :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D FÖR DÅ FÅR JAG ÄNTLIGEN PUSSA PÅ RÅTTOR!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3 (alla som ska till kickan måste jag förvarna! Jag kommer att ha ETT BIG FETT på läpparna! kommer inte sluta le!!)

[Castaway]
0

#10, jag ska se honom för att jag tkr han är rolig ju ;D Det är ju det komiker brukar vara till för va? xD

Mimus
0

Åhh..Ja saknar min mamma.. Hon bor 65mil från mej..

Allamej
0

Den här låten var den första jag hörde med dom, syster smittade mig :) Jag erkänner väl lite motvilligt (äh bah! stolt) att jag är liiite kär i Bou…Gråta en skvätt att han inte är med längre Gråter Miyavi är en annan som jag gillar skarpt :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KAGE
0

Det var min första låt jag hörde med Ancafe också! ^^
Jag tyckte aldrig om Bou.. så jag sörjer inte allt att han hoppade av. Btw så har han ett nytt band nu som är Visual Kei..

Gillar Miyavi med :'> speciellt nu när han spelar mest akustiskt och gjort lite låtar med den där rapgruppen

/Karoline.

UpptagetNamn
0

Lyssna på musik x>
Leka med råttorna<3

meilin
0

Me löööve An Cafe!

Ville ju också gå på konserten ju! Behöver jag säga att jag är grymt avis?

Lells
0

Buhuuu jag orkade inte fixa kisshåret ikväll, blir imorgon bitti istället..

Nu sitter man här. Nån annan uppe? (:

RatLover
0

17# Hehe ;D Ska käka pizza o vara med kompisar… och en jag tkr om ;)

UpptagetNamn
0

jag är sugen på polly :S