Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 727 ggr
dorkey
0

"Flocken söker nya hem" blocketannons

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Riktigt intressant annons! Vet ni vem det är, någon här inne? 

Länk

Magda
0

en hel hög med roans Förvånad vilken TUR för mig att det är himla långt bort.. speciellt eftersom det är pojkar hela högen & jag INTE ska skaffa mig fler sådana på mkt länge… *suck* men de ser ju underbara ut!

marinelady
0

Jo jag vet vem det är, men jag har inga planer på att ta imot en sådan stor hög med pojkar alls…

KickanW
0

Jag tror också jag vet vem det är… ?

Grodan
0

Om det inte var så fasligt långt uppe i Norra Sverige skulle jag gärna åka dit å klämma lite på rådisarna!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Girlie
0

Jag vet också vem det är, vet dock inte om personen är aktiv på forumet längre.

#4: Inte då, det går tåg ända till Umeå bara 10 timmar eller nått sånt. Flört

Allamej
0

Japp, det är den ni tror… och om hon är här eller inte kan man inte veta eftersom hon har olika nick varje gång…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

dorkey
0

Kan någon PMa mig om henne? Jag vill gärna veta om det är värt att ta hand om en, två pojkar eller inte.

Nicciz
0

Förstår inte varför man skulle låta bli att ta hand om råttorna även om det är den alla tror. Dessto bättre anledning isåfall att se till att dem kommer till bra hem….

eller vad ska man säga… -näe jag pratde med någon som har något emot dig som person så därför tänker jag låta bli att ta hand om råttorna?????? Fot i munnnen

Allamej
0

Nädå, ta hand om råttorna… Ju fortare hon blir av med dom desto bättre…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

dorkey
0

Jag har dock lovat mig själv att aldrig någonsin mer ta hand om råttor från djuraffär. Så jag tar endast handom dem om de kommer från seriösa uppfödare.. Och det tvivlar jag på.

Nicciz
0

då kanske man inte ska leta på blocket Flört

TinaSjoblom
0

Men bara för att man kollar på blocket så behöver det ju inte betyda att man ska ha fler råttor.

KickanW
0

#12: Men Dorkey ska ju ha fler råttor, vill inte ha zooråttor och kollar på blocket.

skojvivi
0

#13: Men seriösa uppfödare annonserar sällan eller aldrig på blocket? Många av de råttorna som annonseras ut där kommer antingen ifrån:

1) En person som köpte från zoobutik/oseriös avel. Råttorna kan dock vara helt underbara.

2) Någon "oseriös" uppfödare som säljer.

KickanW
0

#14: Men det var ju det jag skrev :P Jag skrev emot TinaSjoblom som sa emot argumentet _"då ska man kanske inte leta på blocket".
_
TinaSjoblom skrev att man inte behöver vilja köpa för att man kollar på blocket men det var ju just det Dorkey gjorde, trots att hon inte vill ha zooråttor.

Är jag otydlig?

dorkey
0

Jag har mailat henne och hon är fruktansvärt ärlig. Jag ska nog försöka ta mig dit nu till lovet vecka 13.

Mimus
0

Har ni sett hon i Karlstad som säljer två råttor med bur för tvåtusenfemhundraRäcka ut tungan

gulzebra
0

#13: Fast att man både kollar blocket och letar råttor behöver ju inte betyda att man letar efter just råttor på just blocket heller ;)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[countess]
0

jag blir lite sad när jag läser tråden vill inte ha pga att det är zoo råttor om den här personen är så hemsk eller va ni nu säger varför inte ta hand och sälja till en bra person? om ni har plats?

jag tycker zoo råttor är lika mkt värd som uppfödar råttor =)

Kirameki
0

#17 det är i forshaga, men ja… hehe. en jennybur och två råttisar för 2500. Funderar nästan på att maila henne och säga att hon aldrig kommer lyckas bli av med buren för 2500, men hon får väl skylla sig själv ;)

Mimus
0

#20 Ja tycker d é litte kul att hon ens tror på d själv :P

marinelady
0

#21 Hm nu diskuterar ni om någon som inte kan försvara sig själv, tycker det börjar bli lite på gränsen till smutskastning…

Mimus
0

#22 Ja disskuterar inte henne som person utan hur någon kan tro att man kan sälja en bur plus två råttor för ett sådant överpris.. Tyckte d var extremt dyrt.. Som jag uttryckte mej i #21 var litte klumpigt menade hur NGN kan tro att de får så mkt pengar för en sådan bur..

Grodan
0

ang blocket så finns det just nu i a f flera fina råttor där, som t o m jag är nyfiken på…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️