OT: Blondinbella, bara jag som stör mig?
Ja, nu ska hon vara med i debatt också kl 22.00 i svt .. Fyfan
Hon påstår själv att vara "politiskt aktiv" men sen får man se henne i en päls.. !!???
Hon försöker vara en bra förebild men jag ser det bara som ritktigt jävla sorgligt. Stackars tjejer i 13-16 års åldern som säkert sitter och gluttar på hennes blogg dagligen för att bli som henne. En egoistisk, dubbelmoralisk, falsk människa. Tycker nästan synd om henne, hon är ju endå bara 17 år..
Hon och hennes rosa blogg kan ta sig

Vem?
Vad?
Min åsikt om henne kan du läsa här :) Och ja, jag ska se debatten… Tror dock inte hon har en chans faktiskt.

HAHAHAHHA kossa alltså.
"Jag shoppar för 10.000 kronor i veckan, oj nej hihi menade i månaden" - Isabella Löwengrip

Visst är det en superbra idé med att skapa blogg, om man trivs med det för att slutligen kanske tjäna på det. Men eftersom man har läsare, så ska man i alla fall tänka på vad man skriver i sin blogg. Speciellt om man är en "förebild" för sin målgrupp.

Jag tycker helt ärligt att hon är en otroligt driftig människa. Jag beundrar hennes drift.
Härmed säger jag inte att jag tycker om hennes åsikter.
Hon vet vad hon vill, hon tjänar pengar på det hon tycker är roligt.
Allt tjafs om att hon ska vara en förebild tyker jag är alldeles befängt. Hon är 17 år gammal, hon vet inte vem hon är, känner inte sig själv. Hur ska hon då kunna vara en förebild för 14 åriga tjejer?

Det är ju det som är grejen..Hon säger sig vara en förebild men det kan hon ju inte vara! Knappt när hon själv inte fattar vad som pågår i stora världen!
Jag vill själv ha en blogg, bli känd och tjäna pengar på det. Men snälla, man får väl endå ha lite hjärna bakom det också..Hon har knäppa åsikter som jag inte tycker passar att publiceras.
Fast åsikter är åsikter… Där finns det inte dumma eller bra åsikter… Så länge man har argument såklart.
Och jag tycker dumma åsikter är bättre än inga åsikter alls.

Jag säger som d var en radiopratare som sa.. Jag hatar människor utan åsikter.. Hellre får de ha dumma sådana än inga alls..Usch för menlösa människor..

Hur skaffar man en sån blogg?
Hur känar man pengar på det?

man kan först och främst starta upp på blogg.se.
sen kan man införskaffa ett eget domän namn när man blivit lite mer "känd"
man tjänar pengar på att olika företag lägger ut reklam på din sida mot en viss summa pengar som dom ger dig

Vad är domän namn?
Och kontaktar företaget mej då, eller måste jag kontakta dom lixom? :P

domännamn är adressnamnet på din sida :P
jag tror man ser efter statistiken på hur många besökare ens sida har först och främst. reklamen är ju synlig för dem som besöker din sida så då bör man ha rätt många besökare för att företagen skall bli intresserade av att annonsera på din sida.

Jag fattar frtfarande inte det med domän namn, men jag är lite trög. haha

domän namn = www. nånting . se, com, nu eller org

aha, kan man inte skaffa det från början?
eller kostar det pengar?

klart man kan skaffa det :) men det kostar

Okej, hur mkt ungefär? ^^
Och måste man ha det för att vara känd?

Oj det beror på..allt från 250 tror jag och uppåt
Haha nej klart du inte måste det ;)

#18 jag betalade knappt 200kr/år för domän + webbhotell ;)
#19 de va ju inte så billigt… jag betalar 100-150 kr per år för en .se adress (som jag inte använder, men i a f…haha)

Jaså :) Jag vet att man kan "hitta på" domän namn som inte redan är tagna oc hsedan sälja dem vidare och få skyhöga summor för det :D Nått man borde testa
Jag tycker hon var rolig.
Det är kul med folk som skämmer ut sig totalt :D
Kollade bloggen såhär efteråt (jag har aldrig ens kört talas om mänskan innan) och eh, den var inte lika roligt.
Å andra sidan har jag absolut noll intresse för vilken väska hon köpt igår eller vilka döda djur hon har på sig idag eller att hon minsann har åkt både buss, taxi och flygit på ett dygn.
//Zäbra som bara diggar Wetterstrand mer och mer :D
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#21 mmm… gäller ju att vara först…

Jag har läst hennes blogg två gånger, en gång för några månader sen när jag först hörde talas om henne och en gång nu idag när jag läste denna tråd. Jag blev inte gripen eller road eller på minsta sätt berörd av det hon skriver någon av de gångerna. Så jag ser ingen anledning att läsa.
Inte heller orkar jag irritera mig på varken henne eller någonting relaterat till henne. Hon är en sån ointressant människa och skriver en så ointressant blogg att jag ställer mig likgiltig inför henne. Och varför bry sig om hon blir känd? Som om kändisskap vore något att eftertrakta i sig självt? :P
Förresten växer hon upp så småningom, ingen är inte sjutton för alltid. :)
Jag tycker faktiskt att bloggen var fett tråkig >< fattar inte hur hon kunde bli känd överhuvudtaget? : O Dryga blondiner som skyltar med hur snygga de är har jag nog av ändå (;