JD och Turk!

vad roligt att dom kommit hem nu:)
Japp dom klättrar på mig för fullt :D

Haha, min lillebror kallade två av mina råttgrabbar som alltid hänger ihop för JD och Turk. JD är förvisso inte vit, utan en agouti dubbelrex medans Turk är en Black eubk. ;P
Hehe okey.. jag som trodde jag var den enda med det bra namnnet :P
Så nu har jag lekt klart med dom :P Dom är iaf inte rädd för mig längre :) hehe men nu ska dom få sova, båda två somnade på mitt bröst när jag tittade på tv i sängen :) synd bara att det är så himlans svårt att skäppa kort på JD.. all blixt reflekteras tillbaka :P
Har precis vart ute och gett dom gröt :P så nu smackar dom livligt :P
+idag lånar jag proffskamera av en kompis så nu blir det bra bilder :D
Vad för kamera? :D
Inte en aning… Men ska kolla det när han kommer hit :P
HAHA! Namnen<3<3<3
/Karoline.
Är det en systemkamera eller kompakt? Fast det kanske du inte heller vet…
Det är en systemkamera
Åh! Då var det riktig lyx :O

#15-16 snyggt med svart på vit och vit på svart! :P
Mina bäsar Anova och Amy (Daydreams Sundrop och So Be) är för övrgt de feminina mtsvarigheterna till JD och Turk, också svart och himmis :D
Jaha :P mysigt :) Har dom bott in sig ännu?

#18 jadå, de små bor i sig så fint så. Just nu ligger de i hängmattan och sover middag, de ligger som en yin och yang där - sååå söta! Har så smått påbörjat en långsam introduktion också, följer steg 1 i enlighet med nicciz artikel och har bytt hängmattor mellan bebisburen och den andra buren. Har en äldre hona här hemma som jag är aningens osäker på så jag tar det lugnt. Ska låta dem träffas en sväng på köksbordet snart tänkte jag och iakta vad som händer. *spännande*
Håll tummarna för mig nu framöver att introduktionen går vägen!
Japp det gör jag *håller tummarna jätte hårt*