Idag gäller det!!
Idag ska jag hämta mina två råttor ! :D. Längtar oehört mkt och ba sovit ca 1h inatt xD.. Kan folk ge mig lite tips va ja ska ha me mig och vad ja ska tänka på? (: Tack på förhand!

Ingen? :O
Godsaker ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Mamma hade köpt några konstiga riskakor me linfrö o mojs i, ska se om d inte e nå socker i hade ja tänkt o lägga in d i transportburen, ska man ha vatten flaska me sig?
Det vet jag inte :P Men de reser ju länge…
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Skär en bit gurka istället för vattenflaska. Vattenflaskor läcker gärna om det skakar, och gurka innehåller nästan bara vatten. Så det duger bra under resan! 

Mvh Stephanie 

Smart :D

#5, Fan vad smart man kan vara xD.. Det ska jag göra innan jag åker! :D Hihi -meeegaaaa nervös xD-
#8 skriv ner frågor på en lapp - så du kommer ihåg att fråga

Va?

Ingen? Åker snart ju :P ^^

NU DRAR JAG!! :D
weee lycka till :D
Vill också ha ._______________ .
/Karoline.

#12, Tack :D
#13, Mina första ^^ Du kan låna kanske (A)
Uh dina första : ooo ! Kul :D
Yeah right :P
Vart köper du ifrån?
Jag har kontaktat typ femhundraelva uppfödare/hobbyshit men ingen nappar på mig :'/ kan inte åka vartsomhelst närsomhelst..
/Karoline.
Åååh grattis vad kul :D Du får lägga in bilder sen ;)

Nu är jag hemma! Dom är helt undebrara :P Lägger upp bilder senare, dom som har mig på msn kan se live xD

Vilka söta =)

#19, tack (: Kmr mer bilder sen^^

Vad söta de är :D
Ni ser ut att trivas fint ihop :)

Bri, vad fint! Är det från Narnia? Edora var också mycket fint, påminner om min dotters namn - Elora :D
Pälsen är.. borta :O
/Karoline.
haha. Du fick den fula *läs söta* som bara har hår på huvudet o rumpan :) haha
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Mobbad!
Men coolt/charmigt
/Karoline.
haha jaa, hon hade päls för någon dag sedan, nu försvann den igen :( :)
// Vanessa

dubbelrex?
vet inte, för några dagar sen hade alla jätte tjock päls.. men det märker man nog när hon blir äldre..
// Vanessa

Men lika söt endå ^^

Tokigt söötaa! som min lille Bumble bee !

Hih :D Snor min egna tråd o undrar om man kan ge walnötter till dom?

#33 jadå, ge hel och se om de lyckas klura ut det, annars kan du knäcka den liiite också så de känner lukten och fattar poängen ;)

#34, okej.. Mamma hade bara i påse o tänkte ge lite till dom för att dom e så söta :P

En till fråga xD har något såna dära riskakor me dinkel, sesam o mojs saker(ej kryddigt)om man får ge dom det? prova lite när ja satt o vänta på tåget hem igår, o dom gillade de. om man kunde ge fler ggr lr om ja ska undvika d.

Hihi, Majs är en favorit ^^ Och kyklingköttbullar^^ Kan inte alla bara skriva massa olika recept, är rädd att ge dom fel mat :/ Så proppa fult me massa go råttmat nu :D Idag fick dom, salad,majs o kycklingköttbullar :D
Idag fick mina barnmat, majs och ärtor.
/Karoline.

Det finns en stooooor tråd med massor av mattips, kolla in "vad fick råttorna för mat dag?"