Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 829 ggr
cykelpump
0

Idag gäller det!!

Idag ska jag hämta mina två råttor ! :D. Längtar oehört mkt och ba sovit ca 1h inatt xD.. Kan folk ge mig lite tips va ja ska ha me mig och vad ja ska tänka på? (: Tack på förhand!

cykelpump
0

Ingen? :O

sussa08
0

Godsaker ^^

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

cykelpump
0

Mamma hade köpt några konstiga riskakor me linfrö o mojs i, ska se om d inte e nå socker i hade ja tänkt o lägga in d i transportburen, ska man ha vatten flaska me sig?

sussa08
0

Det vet jag inte :P Men de reser ju länge…

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Stephanie
0

Skär en bit gurka istället för vattenflaska. Vattenflaskor läcker gärna om det skakar, och gurka innehåller nästan bara vatten. Så det duger bra under resan! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

sussa08
0

Smart :D

cykelpump
0

#5, Fan vad smart man kan vara xD.. Det ska jag göra innan jag åker! :D Hihi -meeegaaaa nervös xD-

Grodan
0

#8 skriv ner frågor på en lapp - så du kommer ihåg att fråga

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

cykelpump
0

Va?

cykelpump
0

Ingen? Åker snart ju :P ^^

cykelpump
0

NU DRAR JAG!! :D

Bullerbytjejen
0

weee lycka till :D

KAGE
0

Vill också ha ._______________ .

/Karoline.

cykelpump
0

#12, Tack :D

#13, Mina första ^^ Du kan låna kanske (A)

KAGE
0

Uh dina första : ooo ! Kul :D
Yeah right :P
Vart köper du ifrån?
Jag har kontaktat typ femhundraelva uppfödare/hobbyshit men ingen nappar på mig :'/ kan inte åka vartsomhelst närsomhelst..

/Karoline.

RatLover
0

Åååh grattis vad kul :D Du får lägga in bilder sen ;)

cykelpump
0

Nu är jag hemma! Dom är helt undebrara :P Lägger upp bilder senare, dom som har mig på msn kan se live xD

cykelpump
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dom gillar mitt huvud xD

Elma_vip
0

Vilka söta =)

cykelpump
0

#19, tack (: Kmr mer bilder sen^^

LeTigre
0

Vad söta de är :D

Ni ser ut att trivas fint ihop :)

cykelpump
0

#21, Tack^^ hihi jarå, helt underbara! Tack för att tog dem till sthlm :D!

Heh :D

cykelpump
0

Älska! <3, dom älskar att sova på mitt huvud redan ;D Detta är då Bri,  den andra heter Edora.. (:

LeTigre
0

Bri, vad fint! Är det från Narnia? Edora var också mycket fint, påminner om min dotters namn - Elora :D

KAGE
0

Pälsen är.. borta :O

/Karoline.

SamanthaJones
0

haha. Du fick den fula *läs söta* som bara har hår på huvudet o rumpan :) haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

KAGE
0

Mobbad!
Men coolt/charmigt

/Karoline.

Daisymink
0

haha jaa, hon hade päls för någon dag sedan, nu försvann den igen :( :)

// Vanessa 

idaleck
0

dubbelrex?

Daisymink
0

vet inte, för några dagar sen hade alla jätte tjock päls.. men det märker man nog när hon blir äldre..

// Vanessa 

cykelpump
0

Men lika söt endå ^^

TienMu
0

Tokigt söötaa! som min lille Bumble bee !

cykelpump
0

Hih :D Snor min egna tråd o undrar om man kan ge walnötter till dom?

LeTigre
0

#33 jadå, ge hel och se om de lyckas klura ut det, annars kan du knäcka den liiite också så de känner lukten och fattar poängen ;)

cykelpump
0

#34, okej.. Mamma hade bara i påse o tänkte ge lite till dom för att dom e så söta :P

cykelpump
0

En till fråga xD har något såna dära riskakor me dinkel, sesam o mojs saker(ej kryddigt)om man får ge dom det? prova lite när ja satt o vänta på tåget hem igår, o dom gillade de. om man kunde ge fler ggr lr om ja ska undvika d.

cykelpump
0

Hihi, Majs är en favorit ^^ Och kyklingköttbullar^^ Kan inte alla bara skriva massa olika recept, är rädd att ge dom fel mat :/ Så proppa fult me massa go råttmat nu :D Idag fick dom, salad,majs o kycklingköttbullar :D

KAGE
0

Idag fick mina barnmat, majs och ärtor.

/Karoline.

LeTigre
0

Det finns en stooooor tråd med massor av mattips, kolla in "vad fick råttorna för mat dag?"