Råttor iFokus

Råttor

Etikett: avel
Läst 1303 ggr
Nicciz
0

Snygg äldre kille sökes

Hej

Jag heter Uddan och är liten tjej som är född 2007.08.20. Min matte har registrerat mig i SRS och jag har nr 0565/07. Jag är en sm sp ut dumbo. Jag har aldrig varit sjuk.

Min pappa heter Fiddler och är en bl eubk dumbo rex som faktiskt är över tre år. Jag kom till min matte när jag var 5 veckor och vägde då 98g. Idag väger jag 280g så matte är säker på att jag går upp över 300 innan det är dags.

Jag bor med åtta andra rått tjejer som varit jättesnälla mot mig och som har förstått mitt tydliga språk. Får jag säga det själv har jag väldigt hög EQ. Jag har aldrig bråkat med dem heller. Jag trivs finfint i vår stora flock.

Hos matte bor även två bröder till mig. Den ena kommer ev. få träffa tjejer om han fortsätter vara så här snäll säger matte. Den andra är för ful.

Tyvärr vet jag inte så mycket mera om min släkt så jag hoppas att killen jag träffar har en stor fin släkt som jag kan para mig in i. Jag vet att pappa har danskt påbrå och min mamma känner sina föräldrar. Men tyvärr inte mer.

Jag är en liten nyfiken tjej som kommer fram så fort jag hör matte. Lite sprallig är jag också ännu såklart men inte sådär fjortisjobbig. Bara normalt.

Min drömprins ska helst vara blue eller blue bärare, fast det är inte det viktigaste. Han kan vara rex eller slät, spelar ingen roll. Han får inte vara roan eller ha det i släkten. Öronen vill jag helst ska bära på dumbo men även dumbo och toppörat fungerar.

Utseendet är alltså inte alls så viktigt som hans personlighet. Jag vill att han ska vara världens snällaste och att han ska ha träffat barn och inte varit elak mot dem. Han ska också vara fasligt snäll mot sina kompisar och jag vill gärna att han har levt med flera än en kompis, och gärna obesläktade. Han måste vara över 1½ år och inte varit sjuk. Det absolut bästa vore om han var mycket äldre och redan hade trevliga barn.

Varning för matte, hon vet precis vad hon tycker att jag ska ha för kille så hon vill träffa honom. Hon kommer också ställa tusen frågor om hans släkt och om honom, så ha alla uppgifter i högsta hugg. Matte är ute i så här god tid för hon tycker bara att det bästa är gott nog åt mig, och hon behöver tid att leta land och rike runt.

Är du killen jag söker? Eller känner någon som kan vara min prins?

Svara mig här eller maila min matte på maria@outsec.se

Nicciz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser jag ut

Grodan
0

nämen ååååååh, det är den som jag är käääääääääär i… åh…

siames som bär på blue… spännande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mischa
0

Intsämmer, super fiin :)

≧◔◡◔≦

Nicciz
0

Grodan får väl låta henne pussa på dig då så får vi se om du blir en prins Skrattande

Grodan
0

tips: i en annan tråd finns en stilig sm-hane Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Babbett
0

Kolla mitt svar i tråden där en helsvart hane söks…han bär blått.Han är inte db dock..

Sen har jag en blå db, fast han är rätt sprallig så för att han ska användas så kräver det en mkt lugn och mkt kontaktsökande/social hona (han är pappa till min nuvarande blåa kull).

Nicciz
0

Ej aktuellt längre…… Gråter

Bullerbytjejen
0

nej, vad ? har det hänt nått :(

Daydreams
0

hmmm

Nicciz
0

Nej då trots flera svar hittade jag ingen som passade perfekt… så nu ger jag upp….. Flört