Gud så klantig man är då *arg*
har just fyllt i anmälningsblankett till utställningen den 5e. så ser jag sen..superliten text "endast en klass per blankett" *arg* Jaha vad gör jag nu då? Nu har jag ju gjort åt mina två blanketter, suck..Vad gör jag nu då? Kan man kopiera dom själv?
Tipex!
/Karoline.
jo men jag måste ju ha fler, ska ställa två råttor i tre klasser :S eller en ska ställar i tre klasser och den andra i två..

Utställningsblanketterna är fria att kopiera 
åh superbra, fast..kanske inte för er andra stackare som kommer få stå ut me oss vildar sen på utställningen *skratt*
#4 antingen kan man kopiera eller skriva ut nya från srs sida. :)
Japp, de är fria att kopiera för eget bruk! Kollar du på www.rattsallskapet.se under Förening så klickar du på blanketter, och där hittar du utskrivningsbara anmälningsblanketter. :)
jag tippexar över en ruta på varje och kopierar bara :D då e dom ju förskrivan å allt, så kan man väl göra eller? så namn och allt blir kopierat?

Eller så printar jag ut nya och så träffs vi i gävle nästa vecka.
ja det funkar ju åxå tihii :D
Så nu har jag kopierat anmälningsblanketterna, så nu har jag 2 för hawaii (pet och standard) och 3 för Rudi (pet, standard och agility A) Jag hittade inge tippex, så jag strök över ruta och klass där jag skrivit fel och lät den rätta klassen stå kvar, funkar det att göra så?