Råttor iFokus

Råttor

Etiketttransporthjälp
Läst 337 ggr
Mymlan
0

Transport hjälp sökes

För mig och djuren.  

även om det inte är 100% bra men har motvilligt övertalat min mor få bo där men hon hatar det, hon ser bara problemen just nu. Hemtjänsten försvinner, bostadstillägget försvinner.. Hemtjänsten handlar åt henne men sa nog tusan kan jag ta barnvagnen o ta bussen o handla *jag stuvar matkassar på barnvagnen för slippa bära*

Men då har jag ett problem. Någon som kan tänka sig med bil köra mig, hund *liten sitter i hundbur*, katter ett par transportboxar, max 3 råttburar en är 167 hög. 2 hamsterburar, dvärghamster 3 st *små duna* 6-8 möss ett terrarium och en större duna *dessa ska sedan sättas ihop.

Sedan ngn från råtthjälpen för min mors skull så skulle ni kunna ta emot 2 pojkar *kan ej sitta ihop* passerat 1 år  + en hona kan säkert sättas med bebis honor. Nackdelen med dessa de bits ena hanen redigt.

Lovade mor inte för många burar med råttor i.

Tar ca 45 min med bil mellan Rimbo - Märsta

Bensin pengar betalas.

En fördel med allt detta jag slipper den där kommer ifrån, sedan får man rida ut stormen se vad som kan komma där framme.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Elliot_bus
0

Jag kan kanske köra, men bara den här veckan sen så får det bli helger.

Har inte världens största bil men säten kan fällas (halv kombi)

Bor i Väsby. Skrattande

Mymlan
0

Behöver nog ej stirra oss blind på denna vecka/helg.. Så helger funkar bra oxå.. R verkar kunna ge lite mer respit ngra dagar till..

Elliot_bus
0

Oki hör av dig när det blir aktuellt, är här inne så gott som varje dag Glad

Mymlan
0

Ska ha mina barn på lördag så vill kunna berätta för dem hur det ligger till.. Helgen därpå vore det bra om jag kan få ta stor rens i extra förrådet se om det kan bli då.