Omplacering av ensamråtta.
Jag har en omplaceringstjej här hemma som heter Milda. Hon har haft ett tufft liv, kommer ursprungligen från Åkello, såldes från zooaffär till ett hem där hon bodde ensam i 5 veckor. När hon var 9 veckor flyttade hon hem till mig.
I början gick det relativt bra, men hon var svår att introducera. Tyvärr blev det bara sämre och sämre och de senaste månaderna blev det till slut så illa att hon fått sitta själv sista månaden.
Jag har försökt att låta henne bo med bara en av mina andra honor men hon accepterar ingen.
På ett sätt tycker jag det humanaste mot Milda är att avliva henne, men vill ändå se om jag hittar ett perfekt hem.
Om du vill ta hand om henne så ska du vara över 18 år.
Du ska INTE ha andra råttor, utan kunna ge Milda massvis med tid och kärlek.
Du ska vara beredd på att ta hand om henne resten av hennes liv, och att avliva henne om du inte kan ha kvar henne.
Milda har blivit väldigt gosig mot mig sen hon fick sitta själv, när jag kliar henne så slickar hon på min hand, blundar och njuter. Hon är inte aggressiv mot människor.
Milda är ca 9-10 månader gammal, väger 360 gram, okända föräldrar.
Hon är antingen en blue husky rex som inte bleks, eller en blue am bk med bläs. Meningarna om hennes färg är delade.

Alternativt kontaktsätt: Daydreamsworld@yahoo.se
Du, jag ser något… finns foto på hennes kön?
Oki, det var en "rexrumpa" bara…

puttar
Pruttar

niffen är på bushumör idag?
Lite bara ^^

Men å, hon ser ju så himla mysig ut. Jag ska höra mig lite för, faktiskt. Du bor ju en bit bort, men det kan ju alltid lösa sig på nåt sätt.
Älskar mina stora små vänner..
har du tråk niff kan du skriva en ARTIKEL!!!!!!!!!!!!!!!!! eller två eller tio!!!
En lätt och kort kan jag skriva nu… Jag håller ju på med min LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA burunderlagsartikel som det har tagit stopp i… Men jag vill skriva… Kanske… (a)

Vad synd att min syster har sina tråkiga marsvin! Hon hade kunnat ge så mycket kärlek till den här tösen!

Vill hon inte ha både och?
Je mej än atikell, ja har tråkitt.

hoho trååådpoliserna!!!
Ja! Jag kan skriva en artikel om trådpoliserna… *förs bort av vakter*

#12 Jag ska seriöst höra med henne..

vad bra:)

Har pratat med henne nu och som jag visste blev hon väldigt sugen. Men hon tycker att det är mycket som det redan är med de djur hon har så hon avböjde.
Har även skrivit några rader i min dagbok på helgon om sötnosen och länkat hit så kanske är det några av mina vänner där som nappar.

Tack vad snällt

putt
näää