Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 577 ggr
Bullerbytjejen
0

råttshoppat lite idag:D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute på en runda med en kompis idag, så va vi till ett lågprisställe och jag hittade lite skoj. Kattklösmoj, en korg och att kattträd me boll på snöre :) 110 spänn blev det, tror jag.

KickanW
0

Åh, det var ju billigt!

Lells
0

åh va rdet på lidl?? :D jag vet att dem har superbilliga sånan där kattmöbler :)

Bim
0

Guud vad billigt!! :O hur stor ären?

Bullerbytjejen
0

det va på ett ställe som heter Owe's säljlager, tror jag det heter nu, fast vi säger owe jasson för så hette det på min tid xD. Som när tanterna går å handlar hårfärg på tempo, fast det hetat Åhlens i typ två decennium xD

Bullerbytjejen
0

vet itne hur stor den är, men det är ett LACK bord från ikea som stär till vänster där iaf xD

Terato
0

Oj, vad billigt! Kanske man ska ta och kika lite på Owes då..

Men jag vill ha en jättestor kattställning! De hade inte fler modeller?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bullerbytjejen
0

ja dom hade stora också 349 spänn eller nått, då va det en sån me krypin längst ner sen en platta sen en platta till me hängmatta eller sån rundel, minns inte riktigt, surade lite över att jag itne hade pengar så jag tittade inte så noga :-P

Ninja
0

Vad roligt att det var så billigt! Jag vill också shoppa till råttorna. :P

Hm, fick en liten idé.. vi anordnar ju råtträffar lite då och då, hur skulle det vara med råttshopping? Vi kan dra runt lite överallt och handla råttiga prylar, hjälpa varandra med lite inspiration och idéer om vad man kan stoppa in i råttburen. Kanske nån t o m har körtkort och bil så man slipper bussa?

UpptagetNamn
0

Billigt ;O