Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 720 ggr
Magda
0

Roan brist ;) saknar min Saga!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

satt & tittade igenom gamla foton nu när jag letade bilder till artikeln om Devlin & Fea.

Hittade en del bilder på min UNDERBARA Saga, black striped.. hon var den trevligaste råtta jag någonsin träffat och jag saknar henne något otroligt mkt.. det skulle vara kul med en striped/husky roan här hemma igen någon gång..

men just nu är det inte aktuellt alls med några nya råttor (har 11st + massa andra djur + en människo bebis på väg) men om 1-2 år kanske..  om det då finns någon seriös uppfödare som jag får riktigt bra kontakt med som har roan.. (så finns det uppfödare som tänkt satsa på färgen husky/roan & redan nu skulle vilja ha kontakt och snacka lite så hör av er Flört)

[countess]
0

naw så söt =) önskar jag slapp va rädd att min hund skulle ta en smakbit av älsklingarna =/

Magda
0

#1 ja dessa två hade en mkt speciell relation eftersom de i stort sett växte upp ihop & Saga blev 3 år gammal.. det har aldrig funnits ngn annan råtta som Zenta haft en nära relation med efter Saga, hon accepterar råttorna men Saga var annorlunda, de älskade verkligen varandra!

[countess]
0

åhh Glad vad mysigt hunden är rädd för dom i buren men vet ej ute vågar inte testa heller det går ju bra om jag har råttan i handen  men på golvet hmm :S

niffen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får jag locka med små roanbebbar?  (a)

Magda
0

#4 ååååååååååååååååååååååå NÄÄÄÄ det får du verkligen inte KyssRäcka ut tunganFlörtusch så gulliga de är!

Grodan
0

magda, vi kan ju byta… du får en striped av mig å så får jag en fin härlig gubbe av dig! Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
0

jaaa du Grodan! man blir ju nästan sugen *S* jag VILL ju egentligen helst bara ha hon-flock härhemma, men risken är ju att jag skulle sakna en viss liten gubbe Flört den ena gubben har jag ju redan förberett mig på att adoptera bort om rätt hem kommer, men vill du ha en blå-gubbe så blir det genast lite knivigare Kyss

TienMu
0

har 3 härliga roans jag……å snart kanske en hel drös….

Stephanie
0

Om 1-2 år (iaf 2 år) kan du förhoppningsvis ta kontakt med mig, för då har jag förhoppningsvis kommit igång med roanavel! Räcka ut tungan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Grodan
0

#9 wow vilken framförhållning, om 2 år liksom…

#7 det finns bara ett krux… jag har ingen striped… hehe men jag tänkte jag kunde ta en hooded å färga lite så du tror de e en striped… Räcka ut tungan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
0

#10 en husky går bra med Räcka ut tungan men färga kan ju bli lite vanskligt *s* den bleks ju inte"rätt" då ju FlörtFundersamKyss

Stephanie
0

#10 Vad menar du med det? Att det är tidigt att räkna med det redan nu? Räcka ut tungan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

UpptagetNamn
0

Söt den va (: