Söker foton!
Har letat järnet efter gratis bilder till en artikel om folks negativa (van)föreställningar om råttor, men gratissidorna har bara en massa hamstrar och marssvin! grrrr. Så nu undrar jag om NI kan skänka lite bilder?
Vad jag söker är:
Bild på råtta bland människomat, typ i köket, på köksbordet, i fruktskålen etc
Bild på råtta som visar tänderna eller ser allmänt lite småläskig ut
Bild på råtta med (den suuuperläskiga) svansen väl synlig
Supersöta gosbilder på råtta + människa
Lägg bilderna här i tråden eller pm:a och skriv vilket, om något, namn/länk du vill ska stå under bilden.

Ramlade över den här nyss, kan det vara något?
Annelie Stenberg, www.geocities.com/gul_zebra får gärna stå under om den används.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Vilken sötnos
Sälv har vi bara katter
/ carina

Jättebra, tack båda två :D
Måste det vara en läskig tamråtta?

#5 absolut inte

#7 Vad evilllll
#2 åh, vilken härlig bild!!! skulle nästan vilja att du klippte ut råttan å förljusade den lite… så kunde man ha den som affisch! åh!
#0 om ja hade scanner skulle du kunna få låna ett foto på en råtta i en pizza… hehe

#7 Ser nästan ut som en sexig blik :|

Jag har.. Eller nä.. Dom är inte läskiga… Dessutom strejkade min dator förut xD
Det kanske är jättecensurerat om det är bajs med i bilden? But bajs is their lifestyle :P
(bilden kom inte med?)

Haha, keep'em coming people! 
#7 -what are we going to do today brain?
-Same thing we do every day pinkie.. try to TAKE OVER THE WORLD! Muahaha.. (pinkie and the brain brain brain brain, one is an idiot, the other is insane - they're pinkie and the brain!)
#9 råttan i pizzan! Ajm lövving itt! :D
Jag har en på en rådis som sticker ut huvet ur sitt bo.. Den får man nog skära till litegrann och så… Men, men :P

Jag har en del på rudi, både svansbilder och gosbilder.
http://www.pixbox.se/alb_show_id542475_page0.html
du kan ju gå in och kika om du hittar nån, bara att ta va du vill :)
Bland annat några fina bilder med svans där man verkligen ser vad den ska användas till (balansen hihi)

Kanonbra bilder! Kommer lätt använda några av dessa.
#17 HAHAHA, värsta stajlaren ju! Typ: kolla mina sexiga tänder, bara så du vet vad jag väljer att inte använda på dig ;)

#23 men gud, värsta eeeeeevil rat :P
Baloo - spawn of satan, typ :P
Haha ja.. fast han var hur snäll som helst, min gosegubbe.

#14 du får arrangera en sån bild själv… 
majgadd det där rödögda monstret får du inte ha med LeTigre, folk skiter ju på sig då

#27-28 Då har jag en ursäkt att käka pizza! Yay, hejdå hälsokäk! (jag offrar mig för konsten) 
Ska spara den bilden till min nästa artikel "Pälsdemoner - en studie av ondskan i gnagarskepnad"
#29 haha… bra titel! 

#30 jag hade hoppats på att Lous legendariska gäspbild skulle hitta hit!
Bananråttan i röret = värsta passande för posterråtta för nästa hollywood blockbuster cyber sci-fi: "2008: a rat odyssey"

#30, den bilden e så grymt cool ska du veta^^ :P
Det var ett snällt rödögt monster ju, men jag håller med om att det nog knappast hjälper folk med negativ inställning till råttor att ändra uppfattning. ;) men han var fortfarande min älskling på den tiden det begav sig!
Mina två hjärtegryn

#36 HAHAHA, Majjgaawd! Kannibalråtta!! :P

#37 Haha nej han är himla snäll.. =P Det är inte aaaalls som det ser ut, han lovar…=P

#38 that's what they all say 
ser att det redan är en del bidrag inskickade men men… kan ändå inte låta bli så ja skickar väl lite bilder jag å..

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
lite halvtråkig bild kke men det är en råtta i en fruktskål iaf :P
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
taking the banan bara…

_
pärla gäspar..

_
#43 tjiit tänderna ser ju ut att komma från en dinosarue hur stavas det
svansen syns dock inte SÅ mkt..
_
lite små läskig kke..

_
*å så en till*

_

#48 Läckra ögon!
#0 jag efterlyser också bilder ju…
#52 mh jo men du är ju så krävande med vad du ska ha bilder på ju :-P.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Haha, guuud vad mycket underbara bilder! Jag sitter och småfnissar här framför datorn!
Älskar mina stora små vänner..

Hihi, nej hon var ju bara dundersöt! <3
Älskar mina stora små vänner..