bus eller bråk
ja kalla mig dum men äre bus dom håller på med dom brottas och jagar varandra det ser ut som bus ibland då piper det till typ" hörru nu tog du i för hårt "då slutar dom tvärt sen börjar det om visst busar dom eller ?
dom är 8 veckor honor och syskon
bus tror jag =)
ja jag trodde nästan det =) men vill som va på den säkra sidan =)
ja..fast det e ju inget som säger att jag har rätt, hehe. Men man brukar se när det är bråk så att säga, man brukar reagera då.
har du kommit på den andras namn än då? hur ser dom ut?
haha och just nu har dom rally innan för min tröja ;P

då tycker jag den namnlösa kan heta fröken
#8 jo fast en fröken är det låter ju som en lugn råtta som sitter och tvättar sig ;P medans denna dam far om kring som ett jehu :P
åh va söta… rally då ? kan hon väl heta? ferrari hihi
haha diggade ferrari =) funderar också på skinkan pga att trots hon är en liten fegis så kan hon inte motstå skika ;P
fast det känns som det kan riktas fel haha
mingla, trassel, flingan,
ja ferrari tyckte jag va fint, fast jag hatar ferrari dock, renault eller mclaren ska det va hehe (jag e formel1 torsk så det stänker om det)
nu börjar det bli något gillade trassel och mingla =)
nu kommer jag lite ur ämnet men i buren är mina små damer ganska otrygga eller vad man ska säga ska jag sätta in ett bo ?
jag tycker du ska skippa boet och hålla på mycket i buren pilla me dom, pilla i matskålen grejja å dona så dom vänjer sig med dig, ha dom ute mycket osv, har du hus då kommer dom kanske gömma sig där när du håller på där. lägg in en filtbit kanske som dom kan krypa in under, lägg den i en hängmatta eller så :)
vad har du för bur, och vad har du i buren nu?
okej jo jag har gjort så med mina förra att inte ha bo men dom har varit så mkt mer frammåt tex mina förra råtta han visade samma dag för hunden att det var inte ens lönt att närma sig stackars plex var bara nyfiken och jäklar vilket bett han fick :P
jo har ju hängmatta får lägga in en snutte filt =)
ja gör det :)
:D