Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 1070 ggr
Mischa
0

Bada i toastolen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Råttorna var ute och sprang som vanligt, plötsligt hör jag ett ljud.

"aha, dom river bara i kartongerna jag la ut" tänkte jag så jag kikade till dom, ju närmre jag kom desto mer hörde jag att det var ett plaskande ljud mer än ett rivande.

Fattar sekunden efteråt att det måste komma från toalättstolen Förvånad

och jo visst, där nere i holken satt en minst sagt shockad råtta, den blicken hon gav mig glömmer jag inte…

fick spolat av henne och schamponerat den pipande kraken.

≧◔◡◔≦

Mischa
0

Lurvet igen…

≧◔◡◔≦

UpptagetNamn
0

HAHA :O
Det första jag tänker på när jag släpper ut dom är: är fönster, dörrar stängda? Och Toalocket? är det nerfällt? :P

Nicciz
0

hihi det kanske är internationella  råttbads dagen idag…

en av mina badade nyss i en bunke med vatten och såpa som jag ställt fram för jag skulle torka hyllorna i burarna…

Mischa
0

#2 jo, jag brukar endå stänga locket, men just idag var det öppet och hon som ska va så "på" och i allt  Skrikandes

Fast jag kunde inte låta bli att fnissa när jag såg den blöta, lilla pipande råttan tittandes på en från toan med stora förvånande ögon, precis som en unge som vet att hon/han gjort fel :P

≧◔◡◔≦

niffen
0

Och jag skulle tvätta svansar i handfatet, och jag ville inte plåga råttor, så jag fyllde det högt så dom inte behöver doppa kroppen, men det ville Billbo iaf… Eller, hon ville inte, men klantig som hon är halkade hon i… Pucko…

Grodan
0

trött*** läste ju rubriken precis som man skulle - bajsa i toastolen… hehe

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

TopCat
0

Hehe okej :P klockan är ganska mycket faktiskt :P

keiko
0

Måste bara skriva om en av mina första råttor på tal om att bada i toastolen.
Vi hade lite förfest hemma i våran första lägenhet och satt och drack öl i köket min sambo, två av hans inte så vidare råttkära vänner och jag. Efter en stund behövde en av vännerna gå på toaletten. Han kom dock tillbaka lika snabbt som han gått och var lite vit i ansiktet. "Döö" sa han " Ni har en råtta i toaletten! Du ska nog ta upp den, jag tänkte ha spolat ner den! " 
När jag springer dit och kollar sitter min lilla Längta alldeles livrädd i toastolen. Det blev en dusch för henne med precis som råttan i första inlägget och jag är oerhört tacksam att vännen inte hann uträtta sina behov innan han såg att hon var i där i.
Numera har jag toalettstolen stäng när råttorna är ute Glad

Girlie
0

Ayla

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fa96e3e9-9d3e-41c7-9b33-3b0bfaf00066&Filename=Kamera 218 090.jpg)

TopCat
0

Mähn!

Hehe vilken gullig hehe, ser ut som hon säger

-Ta mig upp härifrån!

:)

Mischa
0

#9 precis så ^^

≧◔◡◔≦