Dansk uppfödare lägger ner?
Varför ska Sun Ratz lägga ner? Uppdaterad sida igår och då stod det att det ska lägga ner? Ingen som vet eller har hört något om det? Hon letar hem till ALLA sina råttor nu nämligen..
http://www.sun-ratz.webbyen.dk/
(vet inte vart tråden skulle vara)
Nämen :O Hmm… Undra om man ska kontakta henne och sno en hane eller två när jag är nere i Malmö.. :*

Åhh vad synd:( ska vi åka över och köpa lite fler Absinthe?
Då kan ni ju ta med er några avelshanar till mig :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#2 Man kanske skulle gjort det.. =)
Om ni far… skulle ni kunna se till att jag fick köpa Sun Mem och Sun Shin?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Då är Sun Daim och Sun Brunello mina :D

Jadå om du betalar kostnaden för att åka över
#7 hur mycket kostar det?
kostar väl typ 86 kr per resa? (iofs vet jag inte helt för jag fuskar alltid o åker på barnbiljett) :P
pax för Sun Feronia 

dom har ju typ alla fått nya hem redan :P
Tja fråga inte mig… jag förstår inte danska :)

Äh det är ju flera stycken kvar… det står ju vid bilderna vikka som e reserverade… juuu *s*

er afsat
betyder det reserverad?
Är det någon som ska ha en sun rat?? här från fokus?

Jag vill, men kan nog inte åka till danmark.

Jag har funderat på det. för jag har nyss hämtat hem lite honor från henne. Men eftersom jag har 2 kullar själv så får jag inte ta in fler råttor nu har jag kommit fram till.
Samma här :( jag vill verkligen ha Feronia. MEn om någon här ska kanske man kan bestämma nått och nån som bor typ i malmö eller nått kan åka över? och sen fixa transport från malmö, var bor du då?
daydreams, men du ska väl inte ha kvar kullarna :-P dom e ju bara hos dig ett tag 

jo jag ska behålla rätt många då den ena kullen är tagen för att jag ska få lämpligt avelsmaterial.
Problemet är ju SDA, jag skulle visst kunna åka över men inte ta in råttorna till mig, så då måste ju ytterligare en person hjälpa till som inte har råttor själv, som dom kan bo hos tills transporten.
aah oki, men om det går att ordna då på nått sätt, jag har en kusin i malmö som kan ta dom säkert :) Utifall jag skulle få ta henne, jag har nämligen redan skrivit till henne *tihii*
å du skulle förståss få ersättning för det i sådant fall såklart :)
ska prata med min kusin först å främst, hon kanske kan fixa det också, fast hon är inte så hajj på råttor, kanske skulle ge ett förvirrat intryck om hon dök upp där och bah kan man ta den i svansen eller? xD

Ingen som tänkt på att fråga främst _varför_ hon ska lägga ner?
Jag känner mig lite nojjig, visst där var någon tötnos jag skulle vilja ha, men är det inte lite hastigt och lustigt det läggs ner? Det måste vara grym allergi, sjukdom eller nåt annat som drabbar uppfödaren eller så kanske det är nåt som drabbat råttorna i sig?
Någon som frågat och fått svar på varför?
det vet kanske du Daydreams som hämtat hem från henne nyligen? Varför hon ska lägga ner?

Det får ni fråga henne om.
Vad tråkigt! Jag har i a f två råttor som jag är nöjd med från henne.
Alle drengene har fået nyt hjem, og ja "er afstat" betyder reserveret og at de er flyttet.