Vilken välling använder ni?
Finns ju olika sorters välling och jag vet inte vilken som är bäst. Ska man välja barn/vuxen, majs, fullkorn, finns ju så många (att den osockrade är att föredra förstår jag). Så vilken använder ni och vilken verkar råttorna uppskatta mest?

Jag har sådan modersmjölserasättning för kattungar men d é mest pga att ja hade kvar å att de é ganska unga så de kan behöva växa på sej litte :)
Jag har osockrad fullkornsvälling. Fick tre påsar gratis av en kompis pappa.
Jag använder sempers fullkornsvälling, den jag dricker själv.
(bojkottar nämligen nestlé av flera anledningar)

Jag använder Nestlé majsvälling. Mild och bra.
#3 Varför bojkottar du Nestlé?
jag anväder också majsvällingen.. dom äälskar den !
// Vanessa
Jag använder osockrad fullkornsvälling. Om det är för vuxna eller barn beror på vad jag känner för när jag handlar.

Använder semper fullkornsvälling, samma som jag hade till mina barn. Bojkottar alla nestlé-produkter.
#4 Det finns många bra hemsidor om den internationella nestlébojkotten, som fö hållit på ett bra antal år nu. Ex: http://www.nafia.nu/bojkott/index.html

Ingen after-eight :O
Tack för svaren.
Är barnvälling lite fetare än vuxenvällingen eller är det ungefär lika?

Nestlé är äcklig!
Jag kör också på sempers fullkorn.
Älskar mina stora små vänner..
Mild fullkorns välling och majs välling. Har en lilla syster som gärna delar med sig 
Jag bojkottade också Nestlé förut pga politiska skäl.
Varierar väldigt vad för välling jag ger mina rådisar. Osockrad dock. Ibland gör jag egen "välling" av majsmjöl, sojamjöl mm.

Jag köpte välling till råttorna för första gången idag och det blev Sempers milda fullkornsvälling ^^ Och mina två töser gillart!
Okej då ska jag också ta och prova. Men använder ni er alltså av vuxenvällingen och inte den för barn? Är det kanske ungefär samma sak, jag har ingen aning har aldrig gillat välling själv.

#14 de flesta använder barnvälling. :)
Jag brukar också göra eget ibland. Egen välling och gröt. Gröt är så tacksamt och jag kokar till barnen och råttorna samtidigt. Blir allt från gamla hederliga havregryn till bovete till lyxig mannagryn eller risgrynsgröt. Gröt och välling är mumsig frukost. Speciellt med lite bär eller mojsad frukt.
Gröt med och utan bär har jag provat men det tyckte de inte nå vidare om. De smakar lite men sen är det bra, därför hoppas jag att välling ska gå hem istället.
Tack än en gång för er tips.