Någon som ska sitta uppe inatt?
Och se oscarsgalan that is!
Jag ska sitta uppe och se hela spektaklet. Jag älskar The Oscars.
Alla klänningar, alla kändisar, underbart skojj. Jag har skrivit upp alla nomineringar och listat dom hurvida jag tror dom kommer vinna :-P
Ratatouille har fem nomineringar så den hoppas man ju ska roffa åt sig någon iaf 

Såg Ratataouille med sambon i veckan.. GUD va MYSIG film.. Underbar.. Hoppas bara inte d blir som med pongo att alla ska ha råttor nu istället för en dalmatiner :/

åh! när börjar det och vilken kanal? :D har noll koll
Jag kan… :D

#1: Det har redan blivit sån effekt i bl a Frankrike :(
Börjar klockan 12 på kanal nio :)
fast själva galan börjar klockan halv tre, innan är det nedräkning och försnack, går igenom alla filmer som är aktuella och rödamattan och allt :D

Okej haha jag vet inte ens om jag har kanal nio :P Men ska se om jag hittar det. Vore kul att se ;)

Jag ska nog kolla :D Så att jag är död i skolan imorgon(A) -leer-
Jadå, ska visst titta om jag inte blivit trötter

#7 om den inte finns prova med kanal omsökning, tror d e en gratis kanal som alla ska ha som har boxr lr viasat lr sånt (:
Jag skulle vilja se… Men någon säger bak i huvudet till mig "Du ska kliva upp klockan åtta imorgon…"
jag sitter nog uppe inatt, för jag sov så länge idag… oscarsgalan kan jag däremot inte se… har inte fått någon inbjudan… 
(inte heller någon inbjudan till någon med tv som har uppesittarnatt - trist att folk sitter hemma ensamma…)
ang oscarsgalan så… jag har gluttat in en mängd filmer som fått oscars samt blivit nominerade och jag måste säga att juryn har väldigt dålig smak (enligt mitt tycke!) 
neeej jag gillade jättemånga filmer det här året…there will be blood, american gangster, juno, no country for old men, into the wild, hur många som helst, och ratatouille då förståss !

Hahahahaha, alldeles nyss satt jag och frågade mig själv om möjligen Juno var nominerad, sen ser jag i #13 att Juno är en av de filmer du rabblat upp :P
Nutiz: Jaa, haha fan va chockad jag blev av din kittel-attack på den där hårsidan jag ramlade in på förrästen , hairdrobe, haha.

Åh, vi har som tradition att se oscarsgalan, äta god mat (har nyss tagit ut en paj som jag har gjort, med västerbottensost), och sen tippas vi vilka filmer som vinner. Man kan vinna mycket pengar.

Shit lust att joina dig…sitter och skriver arbete så jag ska få sova imorgon…och gråter lite över exet….men det går över nu ska jag dra hem och sova..kanske lite BJ och vin innan…
Nu tittar jag, the red carpet.. nån mer som kollar? Jennifer Gardner är så jäkla fin, men hon hade grymt ful klänning tycker jag. Svart tight sak me nån paljettkrans längst ner typ, uscha

Jag kollar!
Har inte sett någon klänning som jag fastnat för än :D haha
man blir ju lite matt ändå, man älskar ju att kolla, men jag skiter totalt i vem designern är och vem som gjort och hyrt ut alla svindyra smycket hehe. såå hollywood..det e bara det visuella jag är ute efter :-P
Jag kollar inte.. skulle dessutom gått och lagt mig för minst tre timmar sen, men som vanligt är man vaken. suck.
vilka filmer har ni sett då av dom nominerade? det är en hel del som jag inte sett ännu, men jag har sett :there will be blood, no country for old men, bourne supremacy, juno,surfs up, ratatouille, michael Clayton, american gangster, into the wild, gone baby gone, 3:10 to Yuma.
nån som sett atonement, diving bell and the butterfly och jesse james filmen?
Tills nu har jag suttit vid datorn xD
Jag har inte kunnat slita mig (a)
jag tänkte främst på alla andra år, har nog inte sett så många av filmerna pga de haft premiär rätt sent i sverige… bästa filmen jag sett 2007 är 28 veckor senare *love* 

No country for old men. into the wild, gone baby gone, michael clayton, sweeney todd, juno, the golden compass, atonement,

gaah jag har inte sett någon vad dem, har bara sett eastern promises haha om den ens är nominerad :P
Jag vill också seeee! D:
Jag och en gammal kompis hade förut "tradition" att se oscargalan.. har tyvärr varken kompisen eller - framför allt - kanalen iår.
Minns när Sean Penn fick en oscar för bästa manliga huvudroll när det SKULLE varit Johnny Depp för rollen i PotC som skulle vunnit *morr* av princip såg ingen av oss filmer med Penn i efter det, som protest xD
#25 Jag undrar varför ingen sett den…. Alla är jätteförvirrade när jag berättar om den. Då blir jag arg, för den är faan skitbra! >.<
ja den e bra, en killkompis till mig skulle tanka hem 28 dagar senare en gång så tog han fel och tankade hem 28 dagar, den där kärlekstramset me sandra bullock hehe xD
någon som sett 30 days of night me josh hartnett, nån vampyrfilm som utspelar sig i nån arktismiljö? den va ganska häftig. Kul att få påhälsning av vampyrer där solen inte går upp på en månad hehe
Vaa nääe! ;) 28 weeks (och days för den delen) later suuger ju haha!
#31, ska faktiskt se den här nån dag när jag hinner :D har bara inte hunnit än :P
Finns det inte 28 months later också? Allt möjligt verkar ju finnas xD
#32 smaken e som baken
#33 kommer nog *hoppas*
#33 Ne jag väntar på 28 years later xD
#31 inte sett den än… men läääängtar…
#36 ja se den, den va helt klart sevärd tycker jag :D
28.. decennier later :D
28 zombies later hehe
28 förstörda trådar later *s*

ah neee om 28 sekunder går jag og lägger mig
good night flummisar!
*asg*
Gåånäääätt!!!
Nu e det ratatouille, den måååste vinna……
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Den vann!!!!
Jåttatåjj!! <3
ska vi sova nu eller? haha
nä, ska se en film
va ska du se ?:)
5 rätt än så länge..av nio =)
Jag orkar inte vara uppe längre tror jag… Jag måste sååååva……

#15: Jag blev minst lika chockad när jag såg att någon vid namn Bullerbytjejen hade joinat :P
hihi bangar du?? 
#47 ba nå skit som ligger här… har jag tur somnar jag
hur många oscars får ratatouille?
inte fem iaf, men två tror jag, sen e dom andra bonus.
Får nog inte för både sound editing och mixing, men nån av dom kanske.
Och den får ju slåss mot Juno i original screenplay..
music score ..kanske
Yupp, jag bangar… Jag kommer bli väckt om tre timmar av en simsgalen åttaåring som vill rida på ryggen hela tiden. Dessutom kom pappa upp och klagade… >.< Jag önskar jag hade nian på min teve, slipper jag springa till vardagsrummet, då kanske jag hade orkat :P
Solong, suckers!
editing gick fetbort :( Gick till Jason Bourne *surar*
å mixing med :( till borne också vilket skit *Snyft*
Då blir det nog bara en oscar til råttstackarn :(
Nähäpp.. Jag gick visst inte och la mig :L
haha jag sover inte, men börjar känna att jag borde haha, kan inte hålla reda på trådarna längre xD
Ja, ajjabajja!! *hytta med finger*
Nej, men allvarligt nu.. Jag går och lägger mig.. Jag kommer inte kunna sova, för jag har käkat BJ's.. Men.. Äh.. Gonatt? (a)
Aja gick inte så bra för råttstackarn
Å inte för mig heller 12 rätt av 23
Men då var fyra fel helt ratatouille's fel :-P
Jag blev väckt för en timme sen…. 

Det var jag som väckte henne 
Hahahaha stackars niff :(