Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 345 ggr
pralin
0

OT Körkort :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är så himmla glad. Fick mitt körkort idag :D

Karmatarerskanise
0

Grattis!

Daisymink
0

åhh grattis! kommer ihåg hur lättnaden bara kom! underbart :)

// Vanessa 

Absinthe
0

Grattis! Det var skitkul när man klarade sitt körkort! Kör försiktigt och kom igåg att det står 90 på båda sidorna om vägen, alla vet väl vad 90+90 blir? ;P

Mimus
0

Grattis.. Kom ihåg, hastighetsskyltarna é bara rekomendationerFlört

pralin
0

vilka bra tips ni ger mig! :D

cosmonita
0
Ninja
0

Skoj! Grattis!

Kleverin
0

Grattiz!!! Den kännslan minns jag som om det vore igår.. Kör på bara!! kanske ska satsa på en kariär som rallyförare?

Myrkur
0

Ohh grattis! :D

Mona22
0

vad kulSkrattande.grattis !!. har du kört ensam för första gången? det är verkligen roligt . ingen som tjatar om något Skrattande

Harm
0

Grattis! =) Själv skulle man nog nästan behöva ta ett nytt, har inte rört en bil på snart ett år… Vette fan om jag kommer ihåg hur man gör =P

DoD
0

Grattis själv ska man sätta sig bakom ratten för första gången och börja övningsköra :) om nån vecka vill nu men pappa tycker de är för halt än..

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

pralin
0

Ja, jag har kört ensam. Har ju kört runt i min lilla Polo :D För en gång skull så är det jag som sitter bakom ratten när jag och pojken ska någonstans :D

Karmatarerskanise
0

#13 Likadan bil som vi hade innan, fast det ser inte ut som ni har modellen med den stoooora takluckan? Halvcabben.

pralin
0

Nej, min bil är inte av modellen "open air" eller vad den kallas. Men liten och snabb är den iallafall. Mycket bra köp av mig :D

Karmatarerskanise
0

Mm, det är fina bilar :)

Grodan
0

Grattis!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mimus
0

Mia född 86, hennes syster född 90.. Syrran har klarat halkbanan å bokat teori.. Jag har inte gjort ngt :P Lr jo, skaffat mej sambo med bil å körkort Flört

pralin
0

#18 det är ju också en variant ;D

SamanthaJones
0

ett tips till är: Man får ju inte dricka när man kör så du får stanna till vid varje bussstop o dricka så det blir okej, får du kör´du ju inte samtidigt som du dricker :P hahah

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

pralin
0

smart där!!
vilken tur att jag är medlem här :D