Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2138 ggr
Amfibie
0

BILLIG VOLJÄR - NY!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Voljär säljes, endast två månader gammal, alltså i nyskick!

Haft annons här ett tag, men inte fått någon intresserad, nypriset var 3270SEK på grand-prix, nu säljs den för endast 1500SEK!!
Under halva priset alltså, så riktigt billigt!
Måste bort, då jag flyttar snart och ej kan ha kvar den!

Bredd 73,5, djup 60,5 och höjden är 160 cm.
Utdragbar botten och 4 luckor - varav 2 riktigt stora på framsidan.

Kontaktsätt: 0768613008 eller PM- (Snabbare svar via sms)

Amfibie
0

Finns 2 mil utanför Värnamo, Småland!

Myrkur
0

Åhfy, det var synd. Är ute efter en voljär.. Vet inte om mamma skulle vilja köra så långt för o hämta en bur.. :/

Daisymink
0

åhh, den var riktigt fin! något som ingår ? hyllplan m.m ?

// Vanessa 

Nicciz
0

Jag skulle tagit den på direkten om jag fått upp den till sthlm… Gråter

niffen
0

Och jag skulle tagit den snabbare än Nicciz…

UpptagetNamn
0

Jag kan köpa den snabbare om jag vill, eftersom jag bor närmare en alla andra (;

Absinthe
0

Jag kör nästan förbi när jag ska till min far i jönköping, men vart ska jag lägga den? På taket? *funderar*

Daydreams
0

Det är en ferplast bur va?

Amfibie
0

Det enda som kan ingå är 2 stycken ferplast rör, och sen medföjer fyra sittpinnar som är smidiga att använda när man ska få in hyllor - lägga hyllorna på och ståltråd - viola!

Jo, buren är jättefin - den bästa jag haft.
Stabil och enkel att rengöra, samt inreda.
Men så ska jag flytta och är verkligen i behov av pengarna, plus att mina två flickor kanske inte riktigt behöver utrymmet då dem mest är med mig hela dagarna :)

Tyvärr så är det ju så att bussgods kostar ca 300 för denna buren, men om någon vill så kan jag skicka den om ni betalar frakten - då blir det ca 1800-2000 kronor för buren (beroende på hur långt ifrån den skickas) och den kostade ju 3270 kronor för 2 månader sedan, då köpte jag den från grand-prix och den var alltså ny.
Är helt i nyskick och väldigt välvårdad.

Amfibie
0

#8 Ja det är en ferplast :)