Nu é goda råd dyra!
Nu ligger jag å mina bäbbar pissigt till!
De har käkat upp sambons gardin som tydligen hade kommit litte för nära buren
Jag tycker ioförsej gardinen é ful men d tycker ju inte han.. Tyckte tydligen råttorna med 
Satan att man inte kan skylla på sköldpaddan då hans terrarium står längre bort!
Puttade iaf till gardinen litte så den ser ganska bra ut.. HJÄLP! när Johan upptäcker det här 

Haha :P , Lycka till :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Haha, det var som när morfar hade lagt in tröja över hamsterburen, vips var det flera hål i hela tröjan. xD
Köp nya gardiner och häng upp dom och arrangera fint, dvs. ge fönstret en makeover… Var glad och ivrig när du visar honom vad fint du har gjort för då kommer han inte ha hjärta att säga att det ska återställas och han är kille… gardinerna kommer han att glömma att dom finns :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#3 Smart :D
Fast gardiner é dyra.. Rusta here I come :D
Rusta är utmärkt när det kommer till makeovers :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#5 …men värdelöst ställe att jobba på! Idag har jag sagt upp mig! hihiih. lmåste sprida min glädje lite genom att sno tråd ;) *snälla slå mig ej*
Jag förstår att det inte är kul att jobba där… men väldigt bra affär om man behöver inredning och snabbt :)

#6 "spank"

iiih förlåt! Är bara så glaaaad!!!
Så jag kunde inte låta bli. förlåt förlåt förlåt!

jag kan kompensera med att ge dig bra rabatt om du käper dina gardiner hos mig ;)
men det kan hon ju inte! du hade väl sagt upp dig ? :)
// Vanessa

en månads uppsägningstid u know! :D Sen kommer jag nog vara kvar som behovare, tror jag iaf

"12 Sno ett par å send to meeee
#6 ah, vad bra… ett jobb ledigt m a o

#14 Japp, dock inte att rekomendera!
#15 jobb som jobb

#16 Nja vissa bättre än andra ;) Men visst, det har funkat ett tag iaf 

Era tråddestroyers.. Så skulle ja aldriiiiii göra ;) He He

förlååååt!
Har din sambo upptäckt de trasiga gardinerna än?

Nix.. Å ja hoppas verklien han aldrig gör det

Annars vet du vart du ska vända dig för nya ;)

Putta honom mot fönstret, när han tar tag i gardinen för att rädda sig från en säker död gör du ett "riiiiiiitsch"-ljud och skriker "men du har ju sönder gardinen!!". Så tror han att han gjort det själv.. Problem löst. 

Hur skulle man klara sej utan Tigern? 

Hahahha!
Älskar mina stora små vänner..

*asg*

Igår efter några?
öl delgav jag sambon om hans splitternya gardiners öde.. Han reagerade mycket bra, kan även det ha att göra med ölmängden
och sa: Det är ju ändå bara gardiner! "Bidde så stolt över han"
Men sen förklarade jag för han att de där gardinerna ändå var skitfula och att mina råttor också tyckte det.. Hans svar var att jag kunde säga d till hans mamma för hon hade köpt dem.. Dock är hans mamma en som han uttryckte det när han var liten till henne "En elak liten kvinna" så jag tror jag skippar det 

vad skönt å höra att han tog det så bra :D *klappa på axeln*

Vad skönt! Då slapp du åtalas för dråp (efter att han slagit upp skallen mot elementet) och hamna på beckomberga efter att ha släpats ut ur rättsalen skrikandes "det var råttorna som gjorde det!!" För det är ju bara så irriterande när sånt händer.