tipps om bur..
ska ju skaffa råttor..men tycker de e svårt å välj nån bra bur… :(
har hittat en som jag kanske ska köpa.. fast vet inte alls om de duger till råttor ?
http://www.tradera.com/DUBBEL_BUR_FOR_HAMSTER_KANIN_MARSVIN_NY_I_KARTONG_1_-auktion-58706261 kan man ha den till råttor ? rullar man ner kan man läsa lite om den och så står de storlek med mera :), hade tänkt å ha 2 st (honor) jag vill ju ha en bra bur till minna råtter jag ska köpa.. så vill ha hjälp me lite tips, å va ni tycker om denna buren, vill ju inte köpa en dålig bur till dom.. :)
de står att de e 27 mm ( asså 2,7 cm) mellan gallerna på buren.. e de för långt imellan? dom kanske kan ta sig ut eller?
hade vatt tacksam för lite råd å tips om burar:)

Det ser ut som om det är väldigt stort galleravstånd och till vuxna djur kanske det funkar men inte om du ska köpa bebisar.
ok, tack, ja jag ska köpa bebisar.. :)
då får de bli en annan då :)heheh

Om du har djurmagazinet nära dig så gå o kolla där dom har kampanj nu (: Köpet min där^^

#3 Du borde få betalt av dem efter all reklam du gett Djurmagazinet 

#4 Haha^^ Men buren e ju helt mysigt stor ju (A) hihi (: Har faktist sökt sommar jobb där så dt kanske lönar sig ;D
ok, tackk för tippset =))

Du kan se min träd Ny inköpt bur (: och se hur den ser ut iaf (: den fick jag för 895 och den e 120x60x100 värd priset enligt mig iaf^^ (: -tips-
hoppas att djurmagazinet i valbo har något roligt erbjudande, ska dit i morgon

det hade dom inte hoss mej iallafall.
#7 ja jag har sätt den.. den e mega fiin =)))

#10 jo jag såg det(A) hehe. Vart lite trött hehe (: