Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 562 ggr
Bumsibum
0

tipps om bur..

ska ju skaffa råttor..men tycker de e svårt å välj nån bra bur… :(

har hittat en som jag kanske ska köpa.. fast vet inte alls om de duger till råttor ?

http://www.tradera.com/DUBBEL_BUR_FOR_HAMSTER_KANIN_MARSVIN_NY_I_KARTONG_1_-auktion-58706261  kan man ha den till råttor ? rullar man ner kan man läsa lite om den och så står de storlek med mera :),  hade tänkt å ha 2 st (honor) jag vill ju ha en bra bur till minna råtter jag ska köpa.. så vill ha hjälp me lite tips, å va ni tycker om denna buren, vill ju inte köpa en dålig bur till dom.. :)

de står att de e 27 mm ( asså 2,7 cm) mellan gallerna på buren.. e de för långt  imellan?  dom kanske kan ta sig ut eller?

hade vatt tacksam för lite råd å tips om burar:)

Daydreams
0

Det ser ut som om det är väldigt stort galleravstånd och till vuxna djur kanske det funkar men inte om du ska köpa bebisar.

Bumsibum
0

ok, tack, ja jag ska köpa bebisar.. :)

då får de bli en annan då :)heheh

cykelpump
0

Om du har djurmagazinet nära dig så gå o kolla där dom har kampanj nu (: Köpet min där^^

Mimus
0

#3 Du borde få betalt av dem efter all reklam du gett Djurmagazinet Flört

cykelpump
0

#4 Haha^^ Men buren e ju helt mysigt stor ju (A) hihi (: Har faktist sökt sommar jobb där så dt kanske lönar sig ;D

Bumsibum
0

ok, tackk för tippset =))

cykelpump
0

Du kan se  min träd Ny inköpt bur (: och se hur den ser ut iaf (: den fick jag för 895 och den e 120x60x100 värd priset enligt mig iaf^^ (: -tips-

Ninja
0

hoppas att djurmagazinet i valbo har något roligt erbjudande, ska dit i morgon

UpptagetNamn
0

det hade dom inte hoss mej iallafall.

Bumsibum
0

#7 ja jag har sätt den.. den e mega fiin =)))

cykelpump
0

#10 jo jag såg det(A) hehe. Vart lite trött hehe (: