Följd av otur?
Tanya har nog dom flästa läst om nu hon blev idag avlivad jag brukar inte vara så allt för kännslig men tårarna slutar inte .. hon har de iaf bättre nu.. men kunne hon inte fått dött en vanlig död? jag fyller imorrn men är så nedstämd så jag kommer inte ha nåt för att jag fyller utan tänker nog va hela dagen i mitt rum å ta hand om mina små.. lite löjlig jag men jag har skit lätt för att få ångest och grejjer å de har jag nu.. så man får väll se vad som händer imorrn.. tanya tog jag hem och bagravde henne bland ett ställe på gården där de växer vackra blommor på sommaren..
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
ååh stackars, har just avlivat en älkling själv så jag vet hur det känns, men man får täönka på råttans bästa och se det ur den synvinkeln, RIP Tanya, och tröstkramar till dig!!
*bamsekram* Usch på att råttor inte lever så länge. Vissa råttor vill man ska stanna i livet extra länge… Sov gottis Tanya! Du får tänka att blommorna är en del av henne när dom kommer på sommaren! :)

jo de ska jag göra valde den platsen för hon är en speciell flicka känd som Gam(m)råttan och swebuss råttan
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta