Söker uppfödare
Finns det någon uppfödare i Jönköpings kommun?
Själv har jag inte ens hittat ett jourhem :(
Mja, uppfödare med riktnr 036 är det ont om, men kolla gärna den här listan r8uppfödare i Sverige (artikeln borttagen)
Nej, någon uppfödare tror jag inte det finns på närmare håll än Mariestad och Göteborg. Det verkar knappt finnas några råttägare ens - när jag åker på utställning är jag alltid ensam från Jönköpingstrakten.
Finns en tjej i Norrköping =) Och det är ju inte jättelångt för dig att åka den sträckan, om du har möjlighet förstås. Trollsvansen heter hennes uppfödning =)

Tror Trollsvansens har lagt ner (from nu typ), enligt hennes hemsida..

Åh.. finns det ingen närmare? men, jag kanske svänger förbi där ngn gång…
Jag har släktningar längre ner i Småland, så jag är tacksam om jag får tips på uppfödare längre ner i Sverige också! =)
#4 Jag har kontakt med henne och hon har en kull nu + att hon skulle ta 2 kullar i mars eller om de skulle vara lev. klara i mars.. Så helt kan hon nog inte laggt ned..
#5 Hehe, det är väl inte så långt mellan Norrköping och Jönköping? Kan ju inte ta lång tid med tåg iaf =)
Förresten så åker jag Kiruna-Malmö då och då, så om du hittar ngnstans efter vägen där kan jag vara transporthjälp till Nässjö om du kan ta dig dit =) Nästa gång jag åker blir i slutet på februari.
Hör med pottsorken, hon har råttor lite då som nu.
Jag känner en här i lkpg som har ungar nu, de är en vecka gamla och kommer säljas när de är mellan 5 & 6 veckor. Jag vet dock inget om färger eller föräldrar men det kan jag ta reda på, om det är intressant :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Söker du fortfarande råttor i jönköping?
Jag föder upp i Växjö. Jag är inte reggad i SRS men hade tänkt att ansöka om provår inom kort.

Jag föder upp små monster i Skåne iofs men min kära far bor uppe vid Jönköping och jag åker dit då och då. Är du intresserad av kommande kullar får du PMa mig så jag kan fråga ut dig.. =)