Jäkla bajsråtta!
Jag blir skogstokig på Slitz.. Hon é snart portad i soffan å knäet av sambon.. Så fort hon kommer upp ska hon bajsa hela tiden.. Å d skulle väl vara lugnt om d var ngn gång lr iaf vanligt bajs men hennes luktar APA.. Vad göra? Lagom tråkit att ha uppe henne när hon ska bajsa all the time lixom :/ Men hon é inte nervös för hon ligger snällt i famnen å gnisslar utan hon é bara vrång!
Hur fick ni era rumsrena?
Sen har mina idioter helt plötsligt fått för sej att d é jobbit å gå ner från hyllplanet när d é dags å kissa så de har börjat kissa i ett hörn däruppe med.. Bara å sätta en låda där med eller? De som var så duktiga me låda
Snyft..
Men självklart älskar ja dem.. Fast ibland blir man bara så trött 

Hahahah jag blir trött på mina med när dom aldrig lyssnar, biter sönder allting och stökar å bökar. Men man kan ju inte kräva så mkt av råttisar ;)
Man får ta det med en nypa salt
Vi har fått våra rumsrena genom att göra såhär;
Varje gång våra råttor bajsar/kissar , tar vi den i "ryggskinnet" kan man säga , elr du kan hålla den hur som helst men Inte snällt ,du ska te.x och prata lugnt med den samtidigt som du lägger den i buren , utan håll den i en hand och gå bestämt med den till buren . sen att din råtta bajsar hela tiden då den får komma ut låter väldigt skumt ..
men testa att göra som ja gör . :)
Du får skylla dig själv som döpt stackarn till Slitz :P

#3 He He :P
Aj lajk de överskrift (a)

#5 Ja va arg på henne :P
Kom med råd nu daaaa
Hur gammal är hon?
För våra har inte fattat de där med rumrenshet förän de blev kanske 3 månader…
Sen om det luktar apa kanske du borde se över hennes kost, råttornas bajs ska vara fast och relativt luktfritt och det har bra balans på fodret

#7 Men det är ju det att de varit rumsrena förut.. Kanske trtsåldern :P.. För de é runt tre månader om ja räknat rätt..
Jo, men Syrrans luktar inget utan det är bara Slitz.. 
#5 mi to