Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 305 ggr
Absinthe
0

Charmiga Elita

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var bara tvungen att dela med mig lite av min Elita (Lita Ford från Tacobelle)! Hon är så underbar, roligare råtta får man leta efter. Hon är kanon envis, älskar att vara nära samtidigt som hon gillar att kolla sig omkring, men innanför mattes tröja är det redigt bra att mysa. Hon äter som en häst (syns väl inte?) och är en underbar ledarhona för sin flock och älskar pappersbitar att bädda med i hängmattorna. Hon samlar mat i hängmattorna också så hon kan ha en liten munsbit när hon vaknar till. Bilden är inte så smickrande för det är en av några roliga bilder jag har på min underbaring, hon får mig verkligen att le, finner sig i att bli pussad och gosad på och gärna försöka bita i mattes soffa också. Kanske inte så roligt för er andra men var bara tvungen att skriva ut om min "lilla" sessa!

Shantimatilda
0

Awww vad söt hon är! :D *kidnappar*

TacoBelle
0

Hon är en så söt tjej, härligt att höra om henne!

Hon ser ut som mumintrollet på den bilden. Kyss

Absinthe
0

#1 Ja hon är så fin min sötnos… ^^,

#2 Haha jag tyckte hon såg ut att leta tecken på UFO på bilden, hon är så underbart söt av sig.. ^^,

lolaisdenied
0

aww hon är ju så söt så:)
(och extra söt när hon skulle krypa under det där handtaget x))

Absinthe
0

#4 Ja verkligen.. lite rund men det gick.. xD Haha hon är tokigt söt. ^^, Och absolut inte partisk.. =P

Nidnal
0

Åh vad fin hon är!

Tusss
0

hon var ju helt underbart söt! Det där med att mysa i mattes tröja känner jag igen från min lilla tös Lady :)

Grodan
0

meh… ett (1) foto bara???

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Absinthe
0

Haha.. ska jag lägga in fler på henne.. ? xD

Absinthe
0
lolaisdenied
0

#10 inte ladda upp porr - när hon gnider sina priivata delar mot hantaget! :P

Absinthe
0
Absinthe
0

#11 haha, men hon är lite porrig av sig, fick ju lockat till sig Fio, vilket inte resultatet blev så lyckat iofs men dom hade iaf kul.. =P jäbbla råttor!

niffen
0

#10 Hon behöver en juckbox  :D

Pandae
0

#9 haha åh va kul xP gick det som hon ville:P?

LeTigre
0

#14 Asg!

Stussi
0

Vad söt!Skrattande