Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 494 ggr
Moon_light_shadow
0

kort månadens Råtta?

kan man inte ha en råtta som har heders platsen i en månad och sen byta?

Benjy
0

Jo det tycker jag!

Mus.ifokus har ju det då borde vi också ha det!

Amin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jupp! helt klart Kyss

Bima
0

Vi kan ju göra så att ni får skicka in 1 bild på en råtta som ni vill nominera till Månadens råtta och så en motivering varför just den råttan ska bli månadens råtta, så byter vi en gång i månaden. Först upp är alltså Juni Råttan, så börja nominera! :)

Amin
0

hmmmm… okej… (ska leta upp bild, men jag kan inte göra det just nu, för jag är inne på en data i skolan… )

Jeffajter
0

Min råtta Stifler borde bli månadens råtta eftersom han har en sådan härlig personlighet! Han är väldigt lättlärd och kan t.ex. komma på kommando, spåra godis, agility och även små konster, som t.ex. att snurra runt.
Han är även väldigt social. När jag ligger i min säng och kollar på TV så klättrar han ofta upp i sängen för att hälsa på mig och bli klappad. Han älskar att ligga och mysa i min famn.
Stifler är även världens matvrak och en riktig liten tjockis. Han älskar mat mest av allt!
Han är också väldigt snäll och skulle aldrig ens tänka tanken att bita någon.
Stifler är i dag snart ett och ett halvt år och pigg. Han kämpar på trots rossel och trots att han förlorade sin bror den 23/5 06.

Jag tycker att Stifler förtjänar att bli månadens råtta för den härliga råtta han är och för att varken hans brors död eller rosslet kan ta livsgnistan i från honom!

Jeffajter
0

Här är en bättre bild. Glöm den förra.

cosmonita
0

Min Sajko 1 år och 4 mån kanske kan platsa?

cosmonita
0
Bippan
0

Här kommer min bruno.