PR för rats-ifokus
Skulle behövas lite reklam för sajten i tidningar, radio, på mässor, andra sajter etc.
Vad gör du PR för r88-ifokus?
Tips på vad man kan göra för PR?
Jag kan länka på min hemsida Oo inte för att det gör någon stor skillnad men.. Jag har en hemsida! höhöhöhö
Man kan ju länka från sin hemsida kanske? fast då e det ju mest vi som redan är här som tittar 

En enkel sak som precis alla kan göra är att skriva adressen i sitt statusmeddelande på msn/facebook eller i sin pres på övriga communities tex. Billigt och enkelt.
Om man utformar ett flygblad kan alla sätta upp det i sina hemstäder också, djuraffärer har tex ibland anslagstavlor vilket kunde fånga upp en del oerfarna förstagångsägare
#3 Alt. två! :D Jag skulle kunna göra det ju! Alltså, inet utforma, det vill väl nån annan göra, men sätta upp nånstans! Det första kan jag ju också göra iofs.. ^^)
Hmm.. veterinären här i Hofors har bett mig knåpa ihop ett kort informationsblad om bl a skötsel och mat m.m. där kanske man kan smyga in lite länktips
ah, smart!!!

Jag vill ha råttpinssss :D

hmm varför ska vi göra pr för siten? Vi är redan många medlemmar, och ser inte varför det är sånt behov av fler att vi aktivt ska göra reklam för den???
Jag brukar skicka mina råttköpare hit om dom inte redan är medlemmar här, men that's it…
#9 För att sprida infomration? Det är väl bara bra om nytt folk hittar hit och kan lära sig något från sajten. Det tjänar ju råttorna på!

mm, håller med ninja. Det finns mycket okunskap där ute.

Sedan det finns många medlemmar som försvinner…av någon anledning, så behövs det väl nya? Samt det med info…det är ju bara att kolla runt lite så ser man hur otroligt mycket okunnskap det finns när det gäller råttor och deras behov!!
Jag har redan länkat hit från min sida…fast den är inte så välbesökt!
Om ni länkar till min sida så länkar jag vidare :-PP
jag kan titta på reklamen ni gör :) haha
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
#9 för att även locka hit kunnigt folk som kan delta aktivt i intressanta diskussioner samt skriva artiklar osv.