Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1081 ggr
Bima
0

Månadens råtta - JULI (nomineringar)

Månadens råtta i Juni har nu blivit vald, men det betyder inte att ni inte har fler chanser.
Nominera nu era råttor för platsen som månadens råtta i Juli.

/Bima

Meeko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pandas bidrag

Meeko
0

Kodas bidrag

Meeko
0

Meekos bidrag

emeline
0

Här kommer Sessan!!!!!!!!!!!!!!!

zimzon
0

Här är en bild på Daphne när hon äter marsipantårta på sin 1-årsdag. :)

TacoBelle
0

Är det inte bara ett bidrag per person som gäller?

anija
0

Här kommer mitt bidrag. Det är på min råtta Ofelia och motiveringen för henne är att hon är en underbar råtta som snart kanske inte lever längre. Hon har högst troligt en tumör bakom ögat som inte går att göra nånting åt. (man kan se att hennes högra öga är mycket ljusare än det vänstra)

emeline
0

Glöm den andra bilden på Sessan

titta på den här bildenOskyldig

Ps.jag vill inte vara med i tävlingen bara kul och titta på bilderna

Shantimatilda
0

Detta är mina två sömntutor.. Skrattande

Bima
0

En bild per person (ni får nominera olika råttor varje månad) och gärna en motivering. :)

emeline: Din Sessan har ju redan vunnit, hon är ju Månadens råtta nu i juni. ;)

TinaSjoblom
0

Kjell vill bli JULI`S råtta…Kjell är inte bara en underbart stor hona, hon är även gosig, vacker och snäll. Älskar mat över allt annat. + att hon är min allra första råtta. Kjell följer alltid med mig till affären och är jättesnäll när ex. barn vill klappa henne.

Jessie_gbg
0

Myggan ute på vifft på ramberget : ) (på en bänk just då kortet togs :P) Gosigast av alla, gillar att mysa mot kinden när man har han på axeln. Oerhört gullig enligt mig :)

rattmamman
0

#12: Måste bara fråga… Funkar det med halsband som koppel? Jag har nämligen försök få på mina råttor en sele, men det blir bara en massa ålande och sedan har de lyckts ta sig ur.

cosmonita
0

#13 Vad är det för sele du provat? Vi har provat en hemmagjord sele med gott resultat.

zimzon
0

Halsband tar de nog av sig lätt.

Marsvinssele och leguansele (som ser exakt likadana utFundersam) till mina råttor. De funkar jättebra, fast man fåt klippa av dem en bit för de är ganska stora. Och så får man spänna selen ganska hårt för råttor kan trycka sig ur nästan allt.

dreamiz
0

Här är två av mina goseråttor! Rocky tv o Dodge th.

Motivering: de är ju världens goaste förstås. O visst är de söta när de sitter här i tidningskorgen?

Jaha-jaa
0

här kommer mitt bidrag!

dette är Mirja som tycker om att stå på bakbenen o jag lyckades fånga henne på en bra bild Glad

cosmonita
0
envy
0

kan va mer nyfiken^^

rattmamman
0

Här kommer mitt bidrag till månadens råtta.

Motivering: Roxy är en otroligt mysig och social råtta som vunnit hela familjens hjärtan. Hon är en riktig slickråtta som är nyfiken, glad och modig.

em4404
0

Här är Mario!! Bilden tycker jag är störtskön Skrattande Hann tyvärr inte ta så många bilder innan han gav sig av till himmelriket.

Motevering: För att Mario kämpade så hårt för att bli frisk, men pytoplacma är ju så svår botligt. Trots hans jobbiga andning så såg man att han trivdes hos oss, han kände sig hemma. Och de få dagar vi fick med Mario så hade vi så kul. Han kunde göra så roliga grejjer utan att han förstog de själv.

Hoppas du har det bra nu, Mario. Nu kan du andas utan problemGlad Tack för den korta stund vi fick ha dej här, vi hade det så trevligt !!

Ninja
0

Jättefina råttor! Men väldigt många har glömt motiveringen.. ;)

Bippan
0

Här är mitt bidrag med Bruno.Skrattande

mimmi93
0

Jag vill nomenera Min systers råtta Musse för att det hände en väldigt tragisk olycka med honom ock efter sin död tycker jag att man absolut inte glömmer sin råtta

Inlägget är låst för nya kommentarer