Bilder på nya hawaii..
Knatade iväg och köpte nya batterier till kameran och har knäppt lite nya kort, gud vad snabb hon är, suck. Och inget tålamod har man heller, går åt så mycket kort och lagom drygt att sitta å radera typ sju femtedelar av korten (dvs nästan fler än dom jag knäppt ungefär)
Först ut..Hawaii på julduk..

allså är det bara jag eller ser hon lite lustig ut? *s*
mina rats är mer smala och har mer avlångt ansikte typ. har aldrig sett en sån typ vilt färgad råtta innan *s*
eller är jag bara van vid mina albinos *S*

Vilken cutie :D Har jag missat något eller, när skaffade du henne? =)
jag hämtade henne igår, finns en tråd om det som jag skrev igår..nu ska jag kolla på en film, kram kram :=))
ÅÅÅHH! Sötnosen då!!

Män åååå! Vilken sötnos! Jag önskar nästan att jag kunde tappa bort henne på riktigt nu så att jag kunde leta upp henne och sno henne själv! :P Dundersöt, lilla Hawaii!
Älskar mina stora små vänner..
HAHAHAHAHAHA
du kommer aldrig få va råttvakt :-P

joooo :P
Älskar mina stora små vänner..

vart köpte du den söta tösen?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Hon är jätte söööt!!! 
jag har inte köpt henne, jag har fått henne av min pappas plastdotter som i sin tur tog hem henne från skolan av en tjej som hade henne med för föräldrarna skulle dränka henne, då dom hade fått ungar och dom fick väl inte bort dom antar jag
Vad fin hon är!
-ja hon e jättasöt hi+h-i+
oj rudi kom och ville hälsa :-P
Jätte fiin
Där under hakan kan ingen nå henne! 
ne hihi å det blir jättevarmt där när hon liigger, jag va nyss dit och la mig me mitt huvud och ena handen där, då kröp hon upp på mina fingrar så låg hon där, sen tykte jag att hon knastrade :-P gör dom det nrä dom e så små, hon verkade trivas hemskt men jag vågade inte lyfta huvet för då skulle hon nog sluta och fundera va jag skulle göra hihi..