dumbos i stockholm
Dubbelrex? :O
(Grodan, har du blivit blockefierad? :P )
Man blir bara deprimerad av blockets djurannonser…
nr 14745971, omplaceringshem som skänker bort en del av sina djur…seriöst.
eller nr 14646598 där två honor och en hane säljs…inget nämns om hanen är kastrerad O_o
≧◔◡◔≦
Undra om inte dom är från samma ställe jag fick mina äldsta pojkar! :O
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#1: Dubbelrexar ser de ju inte ut som?
Tror jag ser en dubbelrex där :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Var då, det gör inte jag?
Tycker den ljusaste precis vid fingret ser lite tunnhårig ut ;P
#4 Nä, precis.. Det var ju det jag menade :P Överskriften: Slät, rex, dubbelrex
Därför gjorde jag ett frågetecken…
#7 Men rexar är ju alltid lite tunnhårigare när dom är små, eller inte alltid, men oftast…
Aha, jag är inte så grym på det, men det kan ju hända att de blir mer tunnhåriga, så vart det för paret jag köpte ville o rolle ifrån :P Hade fina pälsbolalr först men sen tappade några pälsen, en vart helt naken och två stycker vart skalliga på huvet :P Helmysko :D eller så har dom kanske inte med precis alla ungar på bilden ^^ Tihi

#8 tycker inte alls att rexade bebisar är mer tunnhåriga som små. Jag har iallafall aldrig sett det i mina kullar. Tvärtom så är ju pälsen som finast då för att sedan när dom blir äldre bli mer tunnhårig.
#1 hihi… är väldigt blockifierad japp! Brukar dock kolla varje dag, nu ligger jag några dagar efter så jag kollade ikapp lite… 
Nja, tunnhårig kanske är lite fel ord, iof.. Men.. Hur ska jag fååhrmulera mig.. Dom har lite mer genomsynlig päls.. Man kan lätt se fel. Men dessutom så har ju vissa fisar hår när dom är små, men tappar efter ett tag. Så många fler än den vita kan vara nakna… Men går det ens att ha riktiga dubbelrexar och helsläta i samma kull.. :S

det finns två alternativ; antingen vet han inte vad en dubbelrex är eller så är det olika kullar. Jag tror på alt. nr1
Nån som orkar mejla? Jag måste duscha och gå och lägga mig xD

Jag ska lägga mig med ett korsord och två råttbollar och fundera på hur jag ska banta ner in feta katt som vägde in på 6,5kilo ikväll och vars mage kommer släpa i marken om jag inte gör något åt detta (den andra katten vägde 3,7..)

#13: Hur menar du? Varför skulle det inte kunna vara samma kull?
Dubbelrexar och släta kan födas i samma kull. Rex + rex = 25% dubbelrex, 50% rex och 25% slät.

The Nut iz back, yeah!!!!!!!!!!!!

Hur ska jag NÅGONSIN kunna lämna råttor ifokus-gänget?!
IT IS HERE I BELONG FOR HEAVENS SAKE! <3
Edit: Aj måsst präktiss maj inglish får hävväns säjk
*skickat ett mail* (för att jag är nyfis o för att tyresö är så nära)

Du Nutiz, jag kan hjälpa dig att fixa till din dator om du vill, problemen beror troligtvis på lätt åtgärdade saker OM din dator inte är äldre än 8-10 år:P

#20: Oh help me… Jag kan hjälpa dig med enklare genetik då ;D
Och datorn min är bara 3½-4 år, så ingen gamling inte… Fast nu är vi nog rätt OT!

lol pmar dig
tycker flera att den där ljusa hooded ser ut att vara siamese?
Jag gissade på champagne i starkt ljus när jag såg bilden.
#23 ja, siamese.. eller beige hooded?
Hah.. Kan nån inte be om mer bilder? ;D
Om/när han svarar vill jag gärna åka å glo lite på dem… 
#27 Oj, oj, oj… Du vill inte ta mig med dig?
Jag vill se en nakendumbo.. Det har jag aldrig sett i verkligheten :O

#3. Sussa_08, tänkte precis skriva det. Tror det är därifrån "våra" är. Har för mig att hennes kille presenterade sig som David när vi var där och hämtade alla grabbarna. Jättetrevliga pigga killar för övrigt.
#29 ja men visst gjorrde han väl det? :) Ja mina pojkar är världens trevligaste och socialaste som finns :D undra varför det vart hans tur att sälja nu ^^
han har inte svarat på mitt mail… 

#30. Ja, jag är nästan säker på att han hette så.
Haha, jag jag undrade detsamma, för visst var det väl hon som lade ut den förra annonsen? När vi var där och hämtade killarna så pratade de om att de antagligen skulle ta någon kull i februari, så det måste ju nästan vara från samma personer som våra grabbar är från.
jag funderar om jag ska ringa på dom där sköldisarna så jag får 200 spänn så kan jag åka å hämta hem den där silverfawn hooded bebben
sköldisarna är det väl bara att stoppa i kylen väl?
#33 nä skänk dom till mig i stället, jag har funderat på sköldisar
jaa haha. smart :-P
Ja det är en jättebra idé ju, du får 200:- och jag får sköldisar :P fast är det rödörade är jag nog inte intresserad.. kräver så mycket plats.
#32 Tror de nämnde någor sånt när jag var där med… :P
Sköldpaddorna finns inte kvar :P Jag skulle "köpa" till min kompis som så desperat sitter och kollar på djursidor, som dessutom fyller snart, men när jag frågade så skrev han att dom inte fanns/kvar längre…
Nä men jag var inte intresserad på riktigt ändå, vill jag ha paddor letar jag på något närmare.. :P
Ja, juste.. Jag kollade inte ens vart det var nånstans :P
jag tror inte de med dumbos i tyresö vill sälja till mig… 
Om det är dom som jag köpte av har dom svårt att svara på mail :P
oki
#2 :( Vad hemskt! Man litar ju på att omplaceringar själv ska veta vart gränsen går och inte ta in djur de inte kan ta hand om… sorgligt…
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.