Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 656 ggr
niffen
0

Lätt dä räts vrajjt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yäpp… För er som har råttor som gärna vill hoppa på tangentbordet och gnaga bort alla tangenter och bita i mattes fingrar och sitta på mattes händer och kissa på alla knappar och förstöra när man skriver *snegla på Billbo*… Jag antar att det kanske har funnits en sån här tråd innan, men den här startar jag nu iaf. bara för att era små tåttsar ska få skriva av sig! Alla råttor får skriva här. Men ni små korvar som är för små och inte väger så mycket kan det ju vara svårt för, be matte/husse göra gröt så går ni upp i vikt!

Billbo vill börja:

yyyyyjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnnnnnnmnjmk

*klämma tassen*j00000000e*öppna "Live Search"*

nuuurtnfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgpåj7*öppna "Hjälpmedelshanteraren"*

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

7fc *hoppa upp i mattes ansikte och skrämma livet ur matte*hgghjhgjhgjhjhjhjhjhjhjhnu7y8

*klättra in i tröjan och vägra komma ut*

TienMu
0

hihihi..värsta lille hackern!!

dorkey
0

zz<aaaazza

// Lou

Vi har lärt våra att gå runt tagentbordet och inte vara på det, så lou skämdes när jag lade han på tagentbordet =P

dorkey
0

men kissade gjorde han… papper papper..

Grodan
0

man kanske ska lägga en duk över tangentbordet innan råttan ska gå där, så att ev kiss inte rinner ner i tangentbordet… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

niffen
0

…och så att dom inte klämmer tårna   :P

dorkey
0

#4 Vore smart! ^^ dock så ska jag inte uppmuntra dem att vara där, de har ju så duktigt lärt sig att det är FY att gå på tagentbordet. Visst blir det att de kanske råkar trycka in en knapp längst ut, men det är principen som räknas.

Musen därimot är det synd om..

Grodan
0

#5 fasiken glömde…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️