Ska jag ha en extra?
ska ha två råttbebisar nu i helgen som är tingade.
men nu är det såhär att jag har Saffir som är ca 8månader sen har jag Musse och satan som är bröder ca 4-5månader
musse o satan är alltid tillsamman så saffir blir lite utanför.
ska hämta hem general spike,loke som då kommer bebisar dom också, så antar dom två kommer hålla ihop rätt mycket.
Nu är frågan ska jag ta en bebis till Saffir också så han också har någon så dom blir ett jämt antal och ingen utanför?
hmmm svårt.
Men känns lite mycket med 3 nya bebisar men det går ju!

kom igen o hjälp mig nu! ska ju hämta dom i morgon ju!
jag skulle inte ta hem tre, jag vill ha så mycket tid med dom som möjligt, jag tycker två räcker :) Fast man skulle ju gärna kunna ta hem hela kullen om man kunde. Jag tycker du ska vänta, ser du att han fortfarande blir ensam och inte trivs kan du ju skaffa en till då..när dom andra två blivit lite äldre

Ja du har rått! det låtter vettigt!
Har ju massa extra burar så i värsta fall så får saffir flytta till en riktig råttbur med en liten bebis så får dom två köra järnet sen. men jag hoppas han kommer in i gruppen, han är ju min älsklings råtta! ja man fååår ha favosar ibland ;)
rått :-P åååh visst är det jobbigt att ha massa tomma burar!! Jag får ångest, känner att jag måste fylla dom hela tiden hahaha.

haha ja det känns ju faktist väldigt dumt o bara ha tomma burar!
jag har 2 transportburar 1 bebisbur, 1MEGA bur, 1 riktig råttbur (djur affär råttbur stoooor)
sen har syrran två burar av mig som hon använder till sina marsvin!
kanske skille ta o sälja av endel, eller kanske skänka råtthjälpen eller nått!