Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 984 ggr
MalinMalin
0

Underbar REX kille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna killen har varit såld ett bra tag,men tyvärr löste sig inte transporten som jag och köparen hade trott.

Så för denna killen skull sätter jag nu ut han till salu igen med köparen medgivande.

En underbar dunderklump som älskar att sitta och mysa och gosa hos alla.Kommer nog bli lika välväxt som sin pappa.

Född 071210

Föräldrarna är:

Pappa:STOR mink Rex på 920 gram Reggad i SRS

Mamma:Blue husky roan Dumbo på 410 gram.

Finns utanför GBG.

Pris 150 kr.

Söker hem där det finns andra råttor,och han funkar superbra tillsammans med andra killar.

Kan även nås på mail busfroken@hotmail.com

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MalinMalin
0

*väger över 300 gram*

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Grodan
0

Undrar hur gammal mor o far är samt om de har känd bakgrund.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MalinMalin
0

Oj…vad dumt av mig att tro att dessa föräldrar var kända efter att ha blivit synade så i sömarna tidigare och jag har haft annonser på denna kullen han kommer ifrån innan.Räcka ut tungan

Känd bakgrund har dom då dom är reggade och efter reggade djur…precis vad som står i annonsenSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Nicciz
0

Det står iofs bara att pappan är reggad, fast det kanske bara var en miss… men vad har han för regnr? Och mammans om det inte var en missuppfattning av mig nu?

Nicciz
0

Oj vad krass jag lät… sorry, har världens huvudvärk och borde hålla mig borta från datorn:)

MalinMalin
0

Nicciz…Är du intresserad av min rexkille så får du reggnummer och allt annat du behöver via PM.

//Malin

www.r8ttor.se

Grodan
0

Jag undrar

• om jag var intresserad skulle du vilja sälja till mig?
  • om jag var intresserad skulle du vilja svara på ett par frågor?

MalinMalin
0

Svaret på dina frågor Grodan.

1.Då får du först berätta vad du har att erbjuda denna killen nu när han inte kunde flytta hem till Ninja för vi inte fick ihopa transporten.

Efter du har berättat vad du har att erbjuda honom så kan jag ta ställning till om jag vill sälja till dig.Så gör jag med alla som visar intresse för mina råttor.

2.Jag svarar alla frågor av folk som är intresserade att köpa av mig.

//Malin

www.r8ttor.se

Grodan
0

Bra svar! Får jag fråga saker, i tråden, utan att berätta om vad jag har att erbjuda honom för hem och även om jag inte är intresserad av att köpa honom? Och får jag svar?

MalinMalin
0

Javisst…jag har ingenting att dölja,men är bara trött på folk som frågar en massa saker för att hoppas på att få svar som dom kan svartmåla mig med.

Finns det ärligt intresse så visst får man fråga och undra saker om mina råttor.

//Malin

www.r8ttor.se

Grodan
0

Jag frågar inte för att svartmåla, jag frågar för att jag är nyfiken.

Pappan den stora minkrexen, han är från någon här på forumet va? Är han utställd? Hur gammal är han?

MalinMalin
0

Han är inköpt av Ladyinred som oxå finns som medlem här.

Nej,han är inte utställd.Han är 9 månader.

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

*knuffar upp*

//Malin

www.r8ttor.se