OT Djurplågare!
Jadu, i fredags satt man med ett gäng vänner och hade det trevligt. Fanns en enda kille som var nykter då han fick vara förare när vi skulle in till stan. När vi väl kommer in till stan åker denna killen hem. Då kommer en annan vän till mig som inte var på festen och säger: "du vet väl om att han är djurplågare?"
Tydligen så hade den här killen misshandlat en av sina kossor med ett järnrör, för att hon gick för sakta.
Sen hade han också misshandlat flera katter för han tycker att de förpestar världen.
Den här killen är en bonde och jag tycker att om man ska ha djur överhuvudtaget ska man inte slå dem! Inte för nått i världen! Man ska inte slå dem även om man inte har djur.
Jag känner mig så äcklad av att ens suttit i samma bil som den här människan och jag är väldigt upprörd och arg att det finns sådana som han i denna världen!
Jag var bara tvungen att skriva av mig!

Det förstår jag. Har han blivit anmäld för dessa händelser, eftersom det verkar vara allmännt känt, eller har folk bara låtit honom hålla på?

Ja min vän anmälde han eftersom hon såg hela händelsen med kossan. Men inget hände, anmälningen var inte tillräcklig tydligen. Alla andra som var vittnen brydde sig inte om vad som hände. Känns väldigt hemskt:(
folk har inte så stort intresse av att hjälpa varken djur eller medmänniskor idag, helt sjukt egentligen hur folk bara kan stå å titta på när nått så hemskt sker. Jag har aldrig sett någon slå ett djur som tur är, då skulle nog jag sitta innne nu, men jag har sett folk bråka och jag lägger mig oftast i eller iaf skriker nått för att försöka få dom att komma av sig lite.
lite OT nu men min pappas plastdotter på 13 år blev överfallen av ett gäng ungdomar en söndagmiddag mitt på stan, ca 8 pers på henne, tjejer och killar i blandad ålder och ursprung, sparkade och slog henne i magen och på armar och skrek att dom skulle döda henne, skära av helsen på henne osv, torget va fullt med folk, inte en jävel ingrep :S Och detta för att hon hade kollat på dom på Mcdonalds innan.

#3 Jo sådant har jag också varit med om innan. Det är förjävligt att ingen gör något!

min kompis pappa slog sin hund så mycket att han fick avlivas tillslut :/ vi anmälde det typ tre ggr innan polisen gjorde något och då var det försent :( usch och fy för sånna människor
Fyfan mår så dåligt av att läsa sånt här..